Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hot op GoT. Onverklaarbare titel.

Pagina: 1
Acties:
  • 428 views

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:32
Aloha,

Op de frontpage staat momenteel de volgende titel op de eerste plek bij de sectie: Hot Op Got

- Verkoopverbod Samsung Galaxy's: waarom Apple grote verliezer is

Deze linkt naar een blog van Arnoud Wokke, maar deze heeft helemaal niet deze titel? Sterker nog, die hele tekst komt nergens voor in de tekst van hem, zijn titel is namelijk:

- Verkoopverbod Samsung: een Pyrrhus-overwinning

Nu ben ik toch het nieuwsgierige aagje en vraag me af, waar komt deze titel vandaan?

Ik wist geen betere plek om dit neer te gooien, excuses als ie verkeerd staat.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:43

CoolGamer

What is it? Dragons?

Die link zal handmatig aan "Hot op Got" zijn toegevoegd, waardoor de redactie zelf de titel kan bepalen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:32
Aaa, ik dacht dat HoT op GoT gebaseerd was op het aantal views wat een bericht kreeg oid. Maar er kan dus ook handmatig worden toegevoegd.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Ligt het aan mij of is een blog pluggen onder het kopje "Hot op GoT" niet consistent?

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
RedHat schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:07:
Ligt het aan mij of is een blog pluggen onder het kopje "Hot op GoT" niet consistent?
Verandering van spijs doet eten. :+

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:05

rob_erwt

What does this button do?

Dat blokje wordt gebruikt door de redactie om interessante content die niet standaard op de frontpage staat te promoten. In de basis zijn dat de meest populaire topics op GoT, maar dat kunnen dus ook Tweakblog posts of zelfs reacties onder nieuwsartikelen of reviews zijn.

Omdat in de praktijk daar vooral GoT topics staan, is gekozen voor die naam. Misschien dekt die niet altijd helemaal de lading, maar over het algemeen klopt het heel aardig. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
Hot op GoT klinkt leuker dan "Komt uit de Community". ;)

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:32

bonzz.netninja

Niente baffi

Hot op Got it is. Ik sluit het topic want de vraag is beantwoord :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.