Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Die link zal handmatig aan "Hot op Got" zijn toegevoegd, waardoor de redactie zelf de titel kan bepalen.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Aaa, ik dacht dat HoT op GoT gebaseerd was op het aantal views wat een bericht kreeg oid. Maar er kan dus ook handmatig worden toegevoegd.
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Ligt het aan mij of is een blog pluggen onder het kopje "Hot op GoT" niet consistent?
Verandering van spijs doet eten.RedHat schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:07:
Ligt het aan mij of is een blog pluggen onder het kopje "Hot op GoT" niet consistent?
Dat blokje wordt gebruikt door de redactie om interessante content die niet standaard op de frontpage staat te promoten. In de basis zijn dat de meest populaire topics op GoT, maar dat kunnen dus ook Tweakblog posts of zelfs reacties onder nieuwsartikelen of reviews zijn.
Omdat in de praktijk daar vooral GoT topics staan, is gekozen voor die naam. Misschien dekt die niet altijd helemaal de lading, maar over het algemeen klopt het heel aardig.
Omdat in de praktijk daar vooral GoT topics staan, is gekozen voor die naam. Misschien dekt die niet altijd helemaal de lading, maar over het algemeen klopt het heel aardig.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Hot op GoT klinkt leuker dan "Komt uit de Community".
Hot op Got it is. Ik sluit het topic want de vraag is beantwoord
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()