Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem portableappz

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-11 11:37
Misschien niet helemaal in het juiste subforum geplaatst maar het is zo een hardnekkig iets dat het feit t meeste hierop lijkt.
Ik had via nieuwsgroepen photoshop cs 5 portable binnen gehaald.
nadat ik de installatie aktiveerde installeerde hij de boel niet. Nadat ik dit gedaan had krijg ik elke keer na het opstarten van de pc 4 vensters met de installatie erin van die bewuste software.ik heb heel mn pc afgepluist ( lees gewoon burgerlijk op de c) en alles wat ik kon vinden eraf gehaald ( lees van adobe) echter blijft het prog zichzelf opstarten. Ik heb het idee dat er ergens iets hardnekkigs verstopt zit.
Misschien is er iemand die de truc weet om dit te lozen.

Hartelijk bedankt alvast voor de moeite!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11 18:04

crizyz

ne.t.weaker

Voor zover ik kan zien kunnen we je hier niet mee helpen op GoT, zie ook Het algemeen beleid #verbodencopyright.

[ Voor 11% gewijzigd door crizyz op 24-08-2011 19:44 ]

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-11 11:37
ik heb gewoon een geldige licentie die ik wilde gebruiken. echter wist ik niet dat het op een 1 of andere portable cs5 ging. ik heb in die zin dus niets misdaan om eerlijk te zijn

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Wanneer je een geldige licentie hebt kun je bij de leverancier vast wel de juiste software krijgen. Die installatie zal vast een stuk beter gaan. Zaken vanaf nieuwsgroepen zijn in vrijwel alle gevallen niet legaal en daarom wat crizyz al aangeeft gaan we je hier niet bij helpen.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.