Yourcall.nl

Pagina: 1
Acties:

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Topicstarter
Heeft iemand hier ervaring met http://www.yourcall.nl ? Want volgens mij kunnen die gasten niet waarmaken wat ze daar beloven...

Byteripper.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dutchtone kennende kan het wel, zij hebben wel meer van dit soort aanbiedingen. Als ik de aanbieding goed begrijp krijg je bij een abbo van X minuten per maand, nog eens X minuten extra. Je moet dus so-wie-so eenmaal X aantal minuten betalen, maar je krijg tweemaal X aantal minuten.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Topicstarter
Wat ik van die site begreep was dat je een "normaal" Dutchtone Allin abbo kreeg, en dat zij dan elke maand alle belminuten van je belbundel betalen, dus dat als ik onder het aantal minuten in mijn belbundel blijf, ik dus gratis kan bellen...

Byteripper.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het is een slecht teken voor die site als twee verschillende mensen twee verschillende conclusies trekken na het lezen van de aanbiedingen. :?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
volgens mij heeft byteripper het goed.
je sluit een normaal abonnement af bij d* en betaald hiervoor maandelijks de abonnementskosten. yourcall zal na een tijdje eenmalig een bedrag op je rekening terigsoren wat de waarde vertegenwoordigt van een jaar lang abonnement. dus idd een jaar lang gratis bellen :)
moet toegeven dat het wel eens duidelijker is uitgelegd op andere sites |:(

Verwijderd

Hydrogen belt al een half jaartje gratiz met een dutchtone allin 180 :)
Pagina: 1