Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Flash] Buttons wel klikbaar maar geen fonts

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:06
Op dit moment ben ik een fotoalbum aan het ontwerpen op Vistaprint. De website maakt gebruik van Flash. Zodra ik een nieuw fotoalbum ga ontwerpen laadt het programma netjes de fonts, styles etc. Echter als alles dan geladen is en ik aan de slag kan gaan met het ontwerpen mis ik overal de 'fonts'. De buttons staan er wel maar er staat geen tekst in.

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/1z23e9u.jpg

Ik heb gemaild met Vistaprint en zij raden mij aan om de cookies en temporary internet files te verwijderen. Dat had ik echter zelf al gedaan. Ze schreven ook dat ze het zelf getest hadden en dat het bij hun wel werkte. Daarna heb ik Adobe Flash Player verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Verder heb ik dit alles met zowel IE als Firefox getest én op twee computers.

Toevallig was ik vanmiddag even in de UB (Universiteitsbibliotheek) en toen bedacht ik me dat ik het daar wel even kon testen. En je raadt het al, daar werkte alles wel.

Nu vraag ik me dus af of het aan mijn internetverbinding ligt? Of zie ik iets anders over het hoofd?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie even niet wat dit in WEB doet :? Waar hoort mijn topic?
Hier gaat 't over zélf programmeren. Problemen die je hebt met producten van derden zul je toch echt met die derden moeten uitzoeken. Als het al aan de flash ligt zullen zij de aanpassingen moeten doen. Ligt het er niet aan dan moet je waarschijnlijk een reïnstall doen of je systeem eens goed doorlichten.

Misschien dat je in CSA of NT nog een topic zou kunnen openen maar aangezien 't alleen op jouw PC('s) mis lijkt te gaan (volgens je eigen informatie) zul je daar 't probleem moeten zoeken.

[ Voor 40% gewijzigd door RobIII op 24-08-2011 19:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.