Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp gevraagd bij Configureren TS239+ NAS tbv Usenet

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij (tegen betaling uiteraard) helpen met het installeren van NZBget op mijn QNAP NAS?
Zelf heb ik geen linuxervaring en ik loop tegen diverse problemen aan. Via internet heb ik al diverse tips en software gevonden maar helaas gaan ze net mijn petje te boven.
Graag zou ik mee willen kijken, terwijl iemand mij het een en ander toelicht over de mogelijkheden van de netwerkschijf.
Ik woon in Spijkenisse.

Met vriendelijke groet;

Vincent

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-11 11:17

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Je hebt bij QNAP op de site QPKG files welke je kunt downloaden en heel makkelijk op je NAS kan installeren. Je kunt bijvoorbeeld SABNZBD op de NAS zetten wat gewoon perfect werkt. Wel eerst een ander QPKG programma installeren zodat de "taal" herkend wordt door de NAS, staat ook bij SABNZBD op de QNAP site. NZBget staat volgens mij ook in deze lijst alleen gebruik ik deze zelf niet.
Dit is echt heel er makkelijk en kun je op internet veel handleidingen voor vinden hoe je dit moet instellen. Ook zou ik firefox downloaden en NZBstatus als addon bij firefox installeren om een makkelijke en snelle koppeling te maken naar je NAS.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Het forum is niet bedoelt voor dit soort zaken, hiervoor kun je terecht in http://tweakers.net/aanbod/. Daar is ook een categorie Diensten te vinden.

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.