Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• erikfw
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-11 12:55
Ik heb vandaag een nieuwe telefoon binnen gekregen, de HTC Wildfire S.

Maar nu onder vind ik problemen als ik app's wil downloaden vanuit de market. De app wordt tot 99% gedownload en daarna zegt hij: "Fout bij downloaden. Downloaden is mislukt. Probeer het opnieuw."

Nu heb ik al via google gezocht, er zijn echt tig forum berichten erover. Maar ik kan nergens een werkende oplossing vinden hiervoor. Het is schijnbaar wel een bekent probleem. Weten jullie misschien hier een oplossing voor?

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-11 17:22

Sargan

Filmfreak...

Ik heb hetzelfde probleem gehad.
Mijn abbo gaat pas in op 1 september, dus sloot ik de telefoon op de pc aan om zo apps te downloaden, maar dit werkte dus niet, kreeg dezelfde meldig als jij.
Ik heb contact gezocht met de helpdesk van HTC, en volgens hun kwam het doordat mijn abbo nog niet was ingegaan.
Het gekke was wel dat het via wifi wel lukte om apps te downloaden.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• erikfw
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-11 12:55
Mijn abbo gaat inderdaad ook pas in over 2,5 maand. Maar het vreemde van alles is dat hij het een enkele keer wel heeft gedaan. Ik heb namelijk 2 app's kunnen installeren, maar vervolgens krijg ik alleen nog maar deze fout melding..