de laatste tijd verdwijnt mn raid 0 array wel eens in windows 7 gewoon spontaan, en met opnieuw opstarten is ie er weer gewoon.
merk het omdat utorrent een foutmelding geeft dat het apparaat niet is aangesloten waar ie de downloads zet.
zou een schijf het gaan begeven? het zijn 2 schijven van 500gb op een gigabyte sata contoler op het mb.
de drivers van die raid array zijn later geinstalleerd in windows anders word ie niet herkend.
mischien herkend iemand het probleem.
firmware updaten werkt ook niet op een raid array dat had ik al geprobeerd.
mischien een schijf loshalen en om en om updaten als na de firmwareupdate de array dan nog maar herkend word.
het programma gigabyte raid configurer loopt ook gelijk vast zodra ik het opstart na het verdwijnen van de array.
os win 7 64 bit op crucial m4
mb GA-P55-UD4 met laatste bios f9
i7 860 8 gb gtx 570 alles stock
hd 1.5 tb en 2 x 500gb in raid 0
merk het omdat utorrent een foutmelding geeft dat het apparaat niet is aangesloten waar ie de downloads zet.
zou een schijf het gaan begeven? het zijn 2 schijven van 500gb op een gigabyte sata contoler op het mb.
de drivers van die raid array zijn later geinstalleerd in windows anders word ie niet herkend.
mischien herkend iemand het probleem.
firmware updaten werkt ook niet op een raid array dat had ik al geprobeerd.
mischien een schijf loshalen en om en om updaten als na de firmwareupdate de array dan nog maar herkend word.
het programma gigabyte raid configurer loopt ook gelijk vast zodra ik het opstart na het verdwijnen van de array.
os win 7 64 bit op crucial m4
mb GA-P55-UD4 met laatste bios f9
i7 860 8 gb gtx 570 alles stock
hd 1.5 tb en 2 x 500gb in raid 0