"Vodafone kampt met landelijke storing"

Pagina: 1
Acties:

• ElektroNeko
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik ben een beetje sceptisch over dit artikel. Het is zeer kort, en er staan allemaal comments onder van mensen die helemaal geen last hebben van storing. Klopt dit bericht wel?

Edit: Het blijkt te zijn dat sommige wel verbinding hebben en anderen weer niet. Ik vind het artikel alsnog een beetje kort door de bocht. Hoe komt de storing vandaan bijvoorbeeld? Waar hebben ze er wel last van en waar niet?

[ Voor 30% gewijzigd door ElektroNeko op 24-08-2011 17:02 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 22:50

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Maar er staan ook comments die er wel last van hebben toch? En in het artikel staat dat de klantenservice de storing bevestigd. :) De locaties lijken wel erg willekeurig te zijn gezien de comments. Er zijn mensen die vlakbij elkaar zitten, waarbij de één wel last heeft en de ander niet.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• ElektroNeko
Cloud schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:05:
De locaties lijken wel erg willekeurig te zijn gezien de comments. Er zijn mensen die vlakbij elkaar zitten, waarbij de één wel last heeft en de ander niet.
Misschien iets om aan het artikel toe te voegen?

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 22:50

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is niet aan mij natuurlijk. Ik heb dan wel een kleurtje maar zit niet op de redactie ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• ElektroNeko
Het was ook meer als algemene opmerking bedoeld. ;)

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:56
Bij een landelijke storing hoeft niet iedereen last te hebben. Vodafone heeft de storing in ieder geval bevestigd:

https://twitter.com/#!/vodafoneNL/status/106375626646237185

Ik ben helemaal geen stagiair

Verwijderd

Storing Vodafone

24-08-2011

Er is momenteel een storing op het 2G en 3G netwerk die veroorzaakt wordt door een breuk in een stroomkabel die veroorzaakt is tijdens werkzaamheden. Hierdoor viel het koelsysteem uit in een van de serverruimtes. Door het uitgevallen koelsysteem liep de temperatuur dusdanig op waardoor netwerkapparatuur uitviel. Een deel van de klanten kan hierdoor, afhankelijk van hun aansluitingsprofiel en locatie, niet bellen, gebeld worden of mobiel internetten.

Het koelingsprobleem is inmiddels verholpen. De schade als gevolg van oververhitting wordt nu onderzocht. Er wordt met man en macht gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Meer informatie volgt zodra dit voorhanden, volg ons op twitter via www.twitter.com/vodafonenl_pr

Tags: Netwerk
Pagina: 1