-The_Mask- schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 01:36:
[...]
Welk gevaar?
Vind het een beetje jammer dat iedereen maar wat roept terwijl niet eens iemand weet welke voeding die heeft, zijn immers meerdere Antec's van 380W en ook meerdere EarthtWatts. Waarom niet een advies gebaseerd op feiten in plaats van gewoon wat roepen?
Je mag er toch wel vanuit gaan dat een 380watt voeding, ongeacht welk type het exact is... niet is gemaakt om dan over (zeer waarschijnlijk) dezelfde lijn vrijwel al het vermogen op te vragen... dan mag het een Antec zijn, maar de beste voedingen vinden dat niet leuk. Zeker niet met een videokaart die al ruim
Anderen, ook jij, weten ook niet precies welke voeding het is... maar durven zonder die info wel te roepen 'geen probleem, gewoon doen' of 'welk gevaar?'... Zelfs 'op de gok' wordt gebruikt... Ik twijfel absoluut niet aan de expertise van sommige mensen, ik weet bijvoorbeeld absoluut dat jij een hoop kennis hebt wat betreft voedingen... maar jij en hij weten net zoveel of weinig van die voeding als de rest...
Nou vraag ik je... wie geeft er nou het verstandigste advies? Voorkomen is nog altijd beter dan genezen imao... en zoals ik al eerder zei, geduld siert de mensch. Er wordt nu advies gegeven aan iemand die er klaarblijkelijk nog minder verstand van heeft dan ik, spring maar in het diepe troebele water... volgens ons moet dat wel goed gaan. Voeding misschien straks kapot, eventueel nog meer want die kans bestaat altijd ook al gebruik je de beste voeding die er is. Ook gezien de leeftijd van de TS, zal deze zeer waarschijnlijk nog scholier zijn en kan niet zoals vele tweakers hier een ruim ICT salaris aanroepen om fouten te herstellen...
Kortom, de TS heeft hier denk ik veel meer aan een verstandig advies, dan een tweaker advies... (als je begrijpt wat ik bedoel)
[
Voor 20% gewijzigd door
MicGlou op 25-08-2011 07:09
]