Ik heb een HTC Wildfire S telefoon, zat standaard een Samsung 2 GB micro sd kaartje bij. Vandaag ontving ik m'n bestelde Sandisk 32 GB micro sd kaartje, class 4. De class schijnt aan te geven dat de overdrachtsnelheid minimaal 4 MB/sec zou moeten zijn.
Helaas blijkt dit niet waar. Ik ben er een lading muziek op aan het zetten en de snelheid schommelt tussen de 2,6 en 2,7 MB/sec. Ik ben wel enigszins beteuterd, waarom is het nou geen 4+ MB/sec zoals wordt gesuggereerd? De class staat ook op het kaartje zelf vermeld (zo'n letter C met daarin een 4). Ook wanneer ik de telefoon aansluit aan m'n computer duurt het ongeveer 10 seconden voordat de kaart gelezen is en ik kan browsen.
Volgens de website van DataIO (waar ik 'm gekocht heb):
Helaas blijkt dit niet waar. Ik ben er een lading muziek op aan het zetten en de snelheid schommelt tussen de 2,6 en 2,7 MB/sec. Ik ben wel enigszins beteuterd, waarom is het nou geen 4+ MB/sec zoals wordt gesuggereerd? De class staat ook op het kaartje zelf vermeld (zo'n letter C met daarin een 4). Ook wanneer ik de telefoon aansluit aan m'n computer duurt het ongeveer 10 seconden voordat de kaart gelezen is en ik kan browsen.
Volgens de website van DataIO (waar ik 'm gekocht heb):
Heb ik een goede reden om teleurgesteld te zijn? Of ligt het aan m'n telefoon? Heb ik iets verkeerd gedaan of vergeten?schrijfsnelheid minimaal 4 MB per seconde