235 Watt voeding genoeg voor BP6 en Geforce

Pagina: 1
Acties:

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-07 16:29

Ridge

From the Bold & the Beauti

Topicstarter
Hoi,

Ik heb dit al gepost weet ik maar ik kon 2 dagen niet kijken (topic verdwenen :(, en de search engine is ook out of order :().

Mijn vraag: Is een 235 Watt voeding voldoende voor een BP6 plus Geforce ??
Ik heb cellies 366 en die willen NIET meer op 550 :( alleen is hij nog stabiel op 366 :(

Dus heb ik een voeding probleem ????

Thanx

Ridge

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Nee.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Kort maar krachtig Puffy.
Het kan te weinig zijn want de GeForce kaarten slurpen erg veel stroom. Koop een 250 watt zal het vast beter gaan :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Onder wipdoos 98 schijnt het wel te kunnen met een BP6 met 2x 400 en een g-kracht ddr, met 235 watt voeding. Onder 2000 niet echt

Verwijderd

een Dual vreet natuurlijk al meer stroom dan een normale compu (en jah dat het in 98 wel werkt snap ik wel.. gebruik je maar 1 CPU)

die Gforce is ook al zo'n stroomvreter, en als je dan nog eens wat HD'tjes en ene burner oid hebt....

maar zo aan je verhaal te lezen zou ik zeggen dat het een voedingsprobleem is, of dat je Gforce zoveel warmte afgeeft dat het te warm in je kast wordt om de Celerons nog over te klokken (had ik ook btw)

maare probeer eens een 300W voeding van iemand te lenen, en kijk of het beter gaat... probeer anders eens zonder zijpanelen te draaien en test DAT eens..

suc6 ermee...

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-07 16:29

Ridge

From the Bold & the Beauti

Topicstarter
Ik heb een keer de zijpanelen er af gehad en een huiskamer ventilator erop gezet toen op 550 en hij bleef (voorzichtig) zeggen STABIEL.

Het is vreemd want ik heb gisteren hem op 5.5 x 90 gehad toen gelijk flink UT'en en de temperaturen gingen sky high maar hij bleef stabiel :) toen ff het nixen dus de temperaturen liepen weer terug toen ff WONNEN (Hl via het internet) en pats vast :( :(.

Nu loopt hij ook vast als je aan het nixen bent of een beetje surfen dus eigenlijk nix bijzonders en dat vind ik vreemd :(. Dasn loopt hij muurvast maar mijn HD vertoond dan nog wel activiteit maar ik moet hem dan wel resetten :(.

Kan het een IRQ probleem zijn ???

Ridge

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Dan moet je kijken of het bij de normale snelheid 5.5 * 66 ook vastloopt.
IRQ problemen zijn namelijk niet afhankelijk van overclocken ;)

Verwijderd

Om ralphk ff aan te vullen:

In 2000 kan de gkracht niet meer dan 16 kleuren aan :(. Probeer alles daarboven en dan krijg je een zwart scherm.
Maar in w98 draait ie als een dolle stier.
Alleen jammer dat je 2de procje niets doet.

Verwijderd

ben bang dat het toch je koeling is, als je zegt dat ie stabiel is als je hem goed koelt..

dat had ik dus ook he.. ik had hem in mijn standaard kast en kon mijn dual-366 niet boven de 500Mhz krijgen

na modificaties aan mijn kast haal ik 570Mhz (check www.casegallery.com en dan FragDaddy's Case)
Pagina: 1