Onlangs zijn we op vakantie bestolen en is de Sansung Galaxy S2 van mn vriendin gestolen. Helaas krijgt ze van de reisverzekering maar 200 euro terug. Omdat we al zoveel kosten moeten maken (ook portemonnee was gejat) is ze maar bereid om zo'n 100 euro bij te leggen, wat dus het budget op zo'n 300 euro brengt.
Belangrijk is:
- Mn vriendin is geen zware gebruiker, whatsapp, facebook en mail verder eigenlijk niet. Maar omdat ze 2 jaar met dat ding moet doen wil ik nu wel de beste keus maken voor dit budget.
- goeide synchronisatie met OSX, ze heeft een macbook pro, en het synchroniseren ed moet wel gebruiksvriendelijk zijn. (het liefst te synchronisseren met iTunes zonde 4 extra programmas te moeten installeren zegmaar) (goede synchronisatie is wel erg belangrijk)
Nu vind ik het moeilijk om te kiezen welke telefoon dan de beste keus is voor dit budget. De volgende telefoons lijken mij de beste, maar welke is dan volgens jullie de beste keus?
Samsung galaxy S plus
+goeie ondersteuning (snelle updates)
+ android 2.3
+- (?) singele core 1,4 ghz
- Slechte synchronisatie Samsung Kies op OSX werkt voor geen meter (ervaring door samsung galaxy S2)
- Geen flitser
- 5mp camera (hoewel mp niet alles zegt natuurlijk)
LG optimus 2x speed
+dual core 1ghz
+ HDMI out (hoewel ik betwijfel of dat ooit gebruikt zal worden)
- De beloofde update naar 2.3 (waar veel mee geadverteerd werd) in de zomer is er nog niet, dit voorspelt volgens mij weinig goeds qua ondersteuning. (vooralsnog nog dus steeds 2.2)
(hoe is synchronisatie op OSX?)
- software (nog) niet geoptimaliseerd voor dualcore
- te laat voor VIP service
-- Lees hier op het forum slechte verhalen over....
Sony Ericsson Xperia arc LT15i
+ volgens mij een goede camera
+ 4,2' scherm
- single core 1ghz
- 3,5mm plug (audio) aan de zijkant
Of zijn er misschien nog andere opties? En ik vraag me af of ik nou wel of niet zwaar moet tillen aan wel of geen dual-core, en 2.2 of 2.3 maakt dat veel uit?
Ik ben benieuwd.....
Belangrijk is:
- Mn vriendin is geen zware gebruiker, whatsapp, facebook en mail verder eigenlijk niet. Maar omdat ze 2 jaar met dat ding moet doen wil ik nu wel de beste keus maken voor dit budget.
- goeide synchronisatie met OSX, ze heeft een macbook pro, en het synchroniseren ed moet wel gebruiksvriendelijk zijn. (het liefst te synchronisseren met iTunes zonde 4 extra programmas te moeten installeren zegmaar) (goede synchronisatie is wel erg belangrijk)
Nu vind ik het moeilijk om te kiezen welke telefoon dan de beste keus is voor dit budget. De volgende telefoons lijken mij de beste, maar welke is dan volgens jullie de beste keus?
Samsung galaxy S plus
+goeie ondersteuning (snelle updates)
+ android 2.3
+- (?) singele core 1,4 ghz
- Slechte synchronisatie Samsung Kies op OSX werkt voor geen meter (ervaring door samsung galaxy S2)
- Geen flitser
- 5mp camera (hoewel mp niet alles zegt natuurlijk)
LG optimus 2x speed
+dual core 1ghz
+ HDMI out (hoewel ik betwijfel of dat ooit gebruikt zal worden)
- De beloofde update naar 2.3 (waar veel mee geadverteerd werd) in de zomer is er nog niet, dit voorspelt volgens mij weinig goeds qua ondersteuning. (vooralsnog nog dus steeds 2.2)
- software (nog) niet geoptimaliseerd voor dualcore
- te laat voor VIP service
-- Lees hier op het forum slechte verhalen over....
Sony Ericsson Xperia arc LT15i
+ volgens mij een goede camera
+ 4,2' scherm
- single core 1ghz
- 3,5mm plug (audio) aan de zijkant
Of zijn er misschien nog andere opties? En ik vraag me af of ik nou wel of niet zwaar moet tillen aan wel of geen dual-core, en 2.2 of 2.3 maakt dat veel uit?
Ik ben benieuwd.....
[ Voor 7% gewijzigd door Burnd op 24-08-2011 15:28 ]