Hallo allemaal,
Ik heb aardig wat rond gezocht, maar krijg nergens het antwoord naar voren.
Sinds enige tijd hebben wij hier glasvezel via KPN.
Met 6 tv's in huis is het voordeliger geworden om voor €x op marktplaats extra set-top boxen aan te schaffen.
Echter bij 2 van deze set-top boxen heb ik geen aboneenummer in hoeven voeren.
Deze doet het wel, wat dus indiceert dat ik het tv pakket van de vorige eigenaar zit te bekijken.
Ook de pincode weet ik hierom niet.
Heb al wel gevonden dat je bij het opstarten van de set-top box op menu kan drukken (bij 1 ster op het display)
Hier heb ik al de software laten verwijderen en terug naar de fabriekinstellingen geprobeert, helaas zonder resultaat.
Iemand anders die nog een tip heeft om het aboneenummer van de set-top box te wijzigen?
Alvast bedankt!
Ik heb aardig wat rond gezocht, maar krijg nergens het antwoord naar voren.
Sinds enige tijd hebben wij hier glasvezel via KPN.
Met 6 tv's in huis is het voordeliger geworden om voor €x op marktplaats extra set-top boxen aan te schaffen.
Echter bij 2 van deze set-top boxen heb ik geen aboneenummer in hoeven voeren.
Deze doet het wel, wat dus indiceert dat ik het tv pakket van de vorige eigenaar zit te bekijken.
Ook de pincode weet ik hierom niet.
Heb al wel gevonden dat je bij het opstarten van de set-top box op menu kan drukken (bij 1 ster op het display)
Hier heb ik al de software laten verwijderen en terug naar de fabriekinstellingen geprobeert, helaas zonder resultaat.
Iemand anders die nog een tip heeft om het aboneenummer van de set-top box te wijzigen?
Alvast bedankt!