hey tweakers,
Ik wil graag op mijn website de achtergrond (bijvoorbeeld) opacity 0.5 maken, maar de maincontent en de sidebar gewoon normaal laten. Maar, als ik in de css de background 0.5 maak, dan neemt de gehele site mee, dus de sidebar, de main content, zelfs de fotoos in de posts worden transparent gemaakt.
Als ik vervolgens dan de sidebar wrapper en de main content wrapper weer opacity 1.0 geeft, blijft hij transparent. Het gaat om deze website *snip* en het is gemaakt met wordpress en theme Platform.
En dit is volgens mij het stukje code dat erbij komt kijken.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
Philip
Ik wil graag op mijn website de achtergrond (bijvoorbeeld) opacity 0.5 maken, maar de maincontent en de sidebar gewoon normaal laten. Maar, als ik in de css de background 0.5 maak, dan neemt de gehele site mee, dus de sidebar, de main content, zelfs de fotoos in de posts worden transparent gemaakt.
Als ik vervolgens dan de sidebar wrapper en de main content wrapper weer opacity 1.0 geeft, blijft hij transparent. Het gaat om deze website *snip* en het is gemaakt met wordpress en theme Platform.
En dit is volgens mij het stukje code dat erbij komt kijken.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| /* @ Site Layout */ #site {opacity:0.95; position:relative; width: 980px; margin: 0 auto; margin-top: 65px; margin-bottom: 100px; box-shadow: 0px 0px 10px #ccc; moz-box-shadow: 0px 0px 10px #ccc; } #wrapper {padding-bottom: 50px; } .content { background-color: #ffffff; width: 980px; margin: 0px auto 0; } /* @ Layout Floating */ #column-wrap, #container{ box-shadow: 0px 0px 10px #ccc; moz-box-shadow: 0px 0px 10px #ccc; border: 0px solid #ccc; float: left; margin-top: 10px;} #sidebar-wrap{box-shadow: 0px 0px 0px #ccc; moz-box-shadow: 0px 0px 0px #ccc; width: 320px; margin-left: 0px; margin-right: 0px;float:right; border-right: 0px solid #ccc} |
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
Philip
[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 24-08-2011 14:03 ]