Beste forum lezers,
Het zal allemaal wel een keer aan de orde zijn geweest en ik heb ook al veel hierover gelezen, maar ik kom er niet uit.
Zelfs mijn vragen aan MYCOM worden niet volledig beantwoord. en van de z.g. handleiding moet ik het ook al niet hebben want die is prut.
Dus nog maar een keer de vragen en hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik heb een Transformer van ASUS incl. dock en het acculampje op het dock blijft oranje knipperen.
Mijn vraag is nu:
1. Helpt het om eerst de pad 100% te laden en dan de dock
2. Ik lees steeds berichten over 2 accu indicaties die voor elk van de accu's aangeven hoeveel %
deze nog geladen zijn.Ik zie maar steeds 1 accu indicator en het perc. is met gebruik van de losse pad
gelijk aan de indicatie als ik de pad in het dock zet.
Mijn conclusie is dat de accu van het dock niet juist werkt.
Wat is jullie idee hierover. ?
Vast bedankt voor de reacties, want ik kom er niet meer uit
Dick
Het zal allemaal wel een keer aan de orde zijn geweest en ik heb ook al veel hierover gelezen, maar ik kom er niet uit.
Zelfs mijn vragen aan MYCOM worden niet volledig beantwoord. en van de z.g. handleiding moet ik het ook al niet hebben want die is prut.
Dus nog maar een keer de vragen en hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik heb een Transformer van ASUS incl. dock en het acculampje op het dock blijft oranje knipperen.
Mijn vraag is nu:
1. Helpt het om eerst de pad 100% te laden en dan de dock
2. Ik lees steeds berichten over 2 accu indicaties die voor elk van de accu's aangeven hoeveel %
deze nog geladen zijn.Ik zie maar steeds 1 accu indicator en het perc. is met gebruik van de losse pad
gelijk aan de indicatie als ik de pad in het dock zet.
Mijn conclusie is dat de accu van het dock niet juist werkt.
Wat is jullie idee hierover. ?
Vast bedankt voor de reacties, want ik kom er niet meer uit
Dick