Ik heb een vreemd probleem. Ik heb in de meterkast een Ziggo modem hangen en van daar een kabeltje naar de Router. Vanaf deze router lopen er kabels naar de andere aansluitingen in huis. Op een van die aansluitingen, in de woonkamer, zit nog een router aangesloten. Beide routers zijn ook draadloos. Voorheen heette beide netwerken Westpoint 200 maar momenteel heet er eentje Westpoint 200 en de ander dlink (standaard instellingen). Op de PC (bedraad) en alle iPhones, iPads werkt de internet verbinding perfect.
Op de laptop zijn er echter af en toe problemen. De laptop kan prima verbinden met het draadloos netwerk, maar soms is er wel internet verbinding en soms niet. Lijkt compleet @ random en ik kan zo dan ook geen oorzaak bedenken waarom de laptop de ene keer wel en de andere keer geen verbinding met internet kan maken, de verbinding met het netwerk lukt namelijk gewoon (maximaal signaal)?!?
De laptop is een Acer Aspire 5315 en draait Windows 7 32-bit Home.
Heeft iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn.. Liggen de 2 routers met elkaar in de knoop en kan alleen deze laptop daar somehow niet mee overweg? Andere apparaten werken prima..
Op de laptop zijn er echter af en toe problemen. De laptop kan prima verbinden met het draadloos netwerk, maar soms is er wel internet verbinding en soms niet. Lijkt compleet @ random en ik kan zo dan ook geen oorzaak bedenken waarom de laptop de ene keer wel en de andere keer geen verbinding met internet kan maken, de verbinding met het netwerk lukt namelijk gewoon (maximaal signaal)?!?
De laptop is een Acer Aspire 5315 en draait Windows 7 32-bit Home.
Heeft iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn.. Liggen de 2 routers met elkaar in de knoop en kan alleen deze laptop daar somehow niet mee overweg? Andere apparaten werken prima..
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII