KPN-dochter Base komt met onbeperkt mobiel inte ... - Part 2

Pagina: 1
Acties:

• tes_shavon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01-2024
In het artikel wordt de conclusie getrokken dat je een met een abonnement waar je in totaal € 90,- per maand voor betaald, onbeperkt kunt bellen, sms-en en internetten (base C-abo).

Echter, voor dat bedrag is er al een abo te vinden in Belgie. Proximus levert voor dat bedrag practisch hetzelfde Mobile Intense abonnement (http://customer.proximus.be/nl/Mobile_Intense/index.html).

Kanttekening 1: op een limiet van 1 GB per maand na - maar daar moet je mobiel nog steeds heel erg je best voor doen.
Kanttekening 2: ik kan me niet voorstellen dat Base (=KPN) geen FUP of iets dergelijks gaat hanteren, zodat de abo's wel degelijk vergelijkbaar zijn.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Excuses voor de late reactie :)

Voor zover ik heb begrepen - en KPN heeft dat niet weersproken - kun je voor 15 euro per maand onbeperkt internetten. Je hoeft dan dus niet de maxima op gebied van bellen en sms'en te bereiken.

Bovendien is niets gebleken van een fup. Jij neemt het aan - en het zou kunnen, maar we zullen moeten wachten tot maandag om te zien of je gelijk hebt. Ik heb Base om reactie gevraagd, maar die nog altijd niet mogen ontvangen :)