Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Heeft Telfort een storing met internetten (3G). Ik kan sinds vanochtend niet internetten!
Hebben jullie hier ook last van?

Ik in regio Den haag.

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik merkte het ook al. Wel 3G/HSDPA verbinding, er wordt ook data verstuurd lijkt het maar er komt niets binnen. Dacht eigenlijk dat het aan mij lag.

//Edit: Den Haag idd.

[ Voor 7% gewijzigd door Joolee op 24-08-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:32

Sorcerer8472

Mens sana?

Is het weer zo ver? Ik kan me herinneren dat dat probleem op het oude Telfort-netwerk al speelde toen ik nog op hun GSM1800-netwerk met EDGE zat. Het blijft maar terugkomen, speelt minimaal al vanaf 2008... iets met hun mobiele internet-gateway (die wordt nog steeds gebruikt). Destijds speelde het soms ook in het weekend en toen moest je wachten tot maandagochtend totdat een sysop op een rebootknop drukte voordat het weer werkte :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Hier in Groningen hetzelfde gezeur. Hij lijkt idd wel te uploaden maar niets te downloaden.

edit: Doet het zo nu en dan weer, lijkt wel een beetje op een klapperende verbinding.

[ Voor 32% gewijzigd door zwippie op 24-08-2011 11:45 ]

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Jep hier ook een gare verbinding, uploaden gaat maar download niet. Aan en uit zetten werkt 2 seconden en dan weer het zelfde.

Staat helaas niets op de storings pagina van telfort mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perjan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-10 08:57
Al de hele dag problemen met mobiel internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Even getest: 2G doet het, 3G niet. Ik heb Telfort en zit in regio Rotterdam

Dat ik er eigenlijk geen last van heb, komt doordat ik voor het grootste deel van de tijd via wifi zit. Alleen kwamen een paar whatsapp-berichtjes wat erg laat aan, omdat ik naar de winkel was op het moment dat ze verstuurd werden, en ik daar dus niet via 3G te bereiken was.

[ Voor 65% gewijzigd door Fotogravinnetje op 24-08-2011 17:15 ]

Pagina: 1