Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software Catalogus

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• Pannenkoek14
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-12-2023
Ik ben opzoek naar een programma, het liefst webbased, waar alle software komt testaan die binnen een bedrijf aanwezig is.

Ik kom er niet echt uit ook niet via google.com

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-11 18:34
excel?

• Pannenkoek14
Is een mogelijkheid, maar ik zocht eigenlijk iets geavanceerder..

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Wat heb je al gevonden, en om welke reden is het afgevallen?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-11 14:45
Wij hebben hier een softwarecatalogue van het bedrijf Insight Direct USA, Inc

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Oftewel, je bent op zoek naar een Configuration Management Database.
Afgekort heet dat "CMDB", en er is vast wel wat te vinden als je daar naar google't (misschien icm sleutelwoordt "open" of "open source" zodat het gratisch is.)

Opletten bij ITIL lessen heeft dus toch nog z'n nut gehad, want ik kan je nu vertellen over een CMDB :P

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Pannenkoek14
McKaamos schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 07:51:
Oftewel, je bent op zoek naar een Configuration Management Database.
Afgekort heet dat "CMDB", en er is vast wel wat te vinden als je daar naar google't (misschien icm sleutelwoordt "open" of "open source" zodat het gratisch is.)

Opletten bij ITIL lessen heeft dus toch nog z'n nut gehad, want ik kan je nu vertellen over een CMDB :P
klopt, maar dan krijg je, in mijn ogen, teveel extra's erbij die we niet nodig hebben.

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-11 10:50
Misschien dan toch wat meer van Excel leren ipv het afdoen als niet "geavanceerd"?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Maar al die extra's die je niet nodig hebt heb je niet vermeld. Hoe verwacht je dan dat je een goede suggestie gaat krijgen als je niet verteld wat je wel of niet nodig hebt?

Lees voordat je een eventueel nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk en wij kunnen ook niet raden wat jij precies nodig hebt...

Dit topic gaat dus op slot!

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.