Basis systeem, zuinig systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

• over-de-heuvel
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-11 10:38
Al enige tijd ben ik aan het zoeken naar een zuiniger systeem. Het systeem wat ik nu heb draaien heb ik geprobeerd om zuiniger te maken maar dat wilt niet echt lukken.

Daarom ben ik opzoek gegaan naar een nieuw systeem. Hierbij heb ik wat onderzoek gedaan alleen vast niet lang genoeg. Echter is mijn kennis ook niet zo hoog dat ik alles even goed snap.

Ik heb op dit moment dit samen gesteld.

Intel® Core™ i3-2100
SilverStone SST-ST40F-ES (400 w )
OCZ AGT3-25SAT3-60G
MSI H61M-P23 (B3)
SAPPHIRE HD6450 (11190-01-20G)

+/- 300 euro

Zelf heb ik nog Kingston DDR3 RAM liggen en een Samsung 1 TB HDD.

Mijn vragen zijn;
1. Is dit het beste wat ik kan kopen voor mijn geld.
2. Hoeveel watt zal dit bij elkaar vragen. Mijn systeem nu vraagt 110 ongeveer het dat zou ik graag terug willen brengen naar 60 / 70 watt.

Verwijderd

300 watt is genoeg voor dit systeem. Maar goed, wat wil je er mee gaan doen?

• over-de-heuvel
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-11 10:38
Puur schoolwerk ( Economie studie), office, muziek luisteren, internetten, msn, mail, ect

Ik speel geen games of gebruik zware foto/video bewerking programma. Ik heb wel CS3 op mijn pc staan nu maar dat gebruik ik bijna nooit.

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic. Interessante links zijn: Nieuwe Zuinige Server (discussie) en deze blogreeks Over kunst, cultuur en techniek

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.