RA2 exit zichzelf in W2K

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Goddammit!!! (sorry :))
Red Alert 2 (1.002 heb ik nu, maar bij andere versies heeft ie 't ook al gedaan) heeft nogal de neiging in netwerkgames gewoon te exitten naar W2K, weg game dus. Ik snap er niks van. Zelfs als ik alle mogelijke processen kill (alles wat overblijft zijn systeemdingen) doet ie het, zonder aankondiging of error en altijd zomaar opeens (voor mijn gevoel dan, er zit iig geen regelmaat in).
Heeft iemand hier ook last van toevallig?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• MPEG
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10-2020
Illegale cd :?

AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

• RubZie
Tis wel een kopie maar van mezelf, met dus een goede serial (geen gelul, RA2 is het kopen wasrd). En waarom zou hij dan quitten? Ik ken minstens 3 mensen die illegale serials gebruiken, zowel met W98SE als W2K en die hebben geen problemen dus het moet iets anders zijn.

• MPEG
Okee (als het gekocht hebt),

RA2 stopt zichzelf zodra hij merkt dat het geen originele cd is :) Maar i.p.v. dat direct te doen gebeurd dat pas na een paar minuten. Als je de single player missies speelt dan explodeerd na een paar minuten je complete basis :P

En RA2 is zeker de moeite waard om het te kopen :) Ik heb hem zelft uit de USA laten overvliegen (limited edition / collectors item) :9

2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

• RubZie
Op dinsdag 20 maart 2001 12:10 schreef CyrusTheVirus het volgende:
Okee (als het gekocht hebt),

RA2 stopt zichzelf zodra hij merkt dat het geen originele cd is :) Maar i.p.v. dat direct te doen gebeurd dat pas na een paar minuten. Als je de single player missies speelt dan explodeerd na een paar minuten je complete basis :P

En RA2 is zeker de moeite waard om het te kopen :) Ik heb hem zelft uit de USA laten overvliegen (limited edition / collectors item) :9
Weetik maar dat is het dus niet grappig genoeg (heb het wel eens gezien ja dat ie gewoon alles explodeert haha :))

• MPEG
Op dinsdag 20 maart 2001 12:14 schreef RubZie het volgende:

[..]

Weetik maar dat is het dus niet grappig genoeg (heb het wel eens gezien ja dat ie gewoon alles explodeert haha :))
Ik heb zelf een kopie gemaakt van RA2 omdat ik tijdens landagen en op het werk niet met mijn originele cd's ga rondlopen. Het is wel te kopieren echter heb je een andere setup en exe nodig. Nadeel hiervan is dat je geen updates meer kunt gebruiken, omdat in de setup en exe een controle wordt uitgevoerd.

Nu wil je misschien weten waar je die speciale setup en exe kan ophalen :) maar dat mag ik je niet vertellen volgens de regels van GOT. :(

2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

• RubZie
Op dinsdag 20 maart 2001 12:22 schreef CyrusTheVirus het volgende:

[..]

Ik heb zelf een kopie gemaakt van RA2 omdat ik tijdens landagen en op het werk niet met mijn originele cd's ga rondlopen. Het is wel te kopieren echter heb je een andere setup en exe nodig. Nadeel hiervan is dat je geen updates meer kunt gebruiken, omdat in de setup en exe een controle wordt uitgevoerd.

Nu wil je misschien weten waar je die speciale setup en exe kan ophalen :) maar dat mag ik je niet vertellen volgens de regels van GOT. :(
Ja anaja dat zou het kunnen zijn, ik heb wel diverse cracks en verdere bronnen daarvoor zijn me niet onbekend, maar goed. :)
Bij iemand met dezelfde serial en game (in mijn netwerk dus, dat mag volgens mij gewoon, dan kan je allebei een cd gebruiken) gebeurt dit niet, hij heeft win98se.
Dus ik gok nog steeds dat het iets anders is. Maar ik zal RA2 nog eens schoon helemaal origineel installeren vanaf de echte CD zeg maar :)
Tnx voor de hulp zover, andere ervaringen zijn nog immer welkom.:)

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Als ie na 1 minuut heel je basis laat exploderen kan het ook zijn dat je 'm opnieuw moet installeren...
Ik had dit nadat ik windows er opnieuw op gezet had... install 'm ff opnieuw en je hebt geen problemen meer...

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Ik heb PRECIES hetzelfde probleem, alleen ook in Windows 98 EN Windows 2000.
En ik heb de GEKOCHTE CD!!!

Na een poosje internet-battle of netwerk-battle, springt hij gewoon terug naar Windows. In Windows 2000 geeft hij een Internal error, terwijl het een "kale" opstart is! :(
Ik wordt er echt supergestoord van!

Ik heb hem al 3x opnieuw geinstalleerd. Processor heb ik teruggeklokt, ik heb werkelijk waar alles geprobeerd maar niks helpt.

Baggersoftware is het gewoon! :r :r :r

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dit soort linkjes zijn niet echt gewenst.

• Mastermind
Op dinsdag 20 maart 2001 15:34 schreef mitchel het volgende:naam zegt al genoeg
Wat moet ik met Gamecopyworld? Ik heb de originele CD hoor! :Z

[edit - IceStorm] Alleen ff linkje uit kwoot gehaald [/edit - IceStorm]

Verwijderd

Same problem hiero. Ik heb de orginele versie gekocht. Sinds ik hem de laatste keer heb laten updaten naar de nieuwe versie is het gezeik begonnen. Vaak ben je net bezig en dan springt ie ineens terug naar windows (sneller als dat je het zelf zou doen).
Ik wordt er af en toe helemaal simpel van. Maar als ik van te voren eerst even wat anders doen (bijvoorbeeld Q3)dan doet hij het niet meer en kan ik gewoon uren blijven Redalerten.

Ik hoop dat ze gauw een nieuwe patch uit laten komen.

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:26
Als je deze in deze link kijkt kun je lezen wat ik allemaal ondernomen heb om van het krash naar desktop probleem af te komen .
[topic=146219] voor mij heeft het gewerkt ik heb het geheugen op 8 tot 10 ns gezet en nog wat andere dingen maar in iedergeval was dat van de mem het belangrijkste

P.S ik heb natuurlijk het orginele cdtje gekocht ..

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• Mastermind
Op woensdag 21 maart 2001 00:23 schreef mmxmmx het volgende:
Als je deze in deze link kijkt kun je lezen wat ik allemaal ondernomen heb om van het krash naar desktop probleem af te komen .
[topic=146219] voor mij heeft het gewerkt ik heb het geheugen op 8 tot 10 ns gezet en nog wat andere dingen maar in iedergeval was dat van de mem het belangrijkste

P.S ik heb natuurlijk het orginele cdtje gekocht ..
Ik heb het al op 3/3/3 100Mhz gezet; helpt niet!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:26
Probeer alles in je bios en dan bedoel ik alles behalve je processor zo langzaam mogelijk te zetten en probeer het dan eens weer ik hoop voor ons allemaal dat er gouw een patch of zo komt het blijft zwaar kl-ten

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Verwijderd

Ik heb altijd onder W2K als ik in 1 keer 300 vliegende mannetjes selecteer een internal error, maar dat is toch echt W2K probleem...:(

• Mastermind
Op woensdag 21 maart 2001 05:38 schreef mmxmmx het volgende:
Probeer alles in je bios en dan bedoel ik alles behalve je processor zo langzaam mogelijk te zetten en probeer het dan eens weer ik hoop voor ons allemaal dat er gouw een patch of zo komt het blijft zwaar kl-ten
Ik heb het DRAM delay notabene op 1ns gezet! :o
Ik ben geen nitwit op dat gebied hoor, het is dus echt een bug in de software! :(

En ik ben niet de enige want als ik Skirmish speel via Internet, dan zie ik ook altijd 1 of 2 van de spelers exitten zonder reden.

't is dus wachten op een patch...

P.S. stuur allemaal je klacht naar webhelp@westwood.com en schrijf wat je allemaal gedaan hebt, en dat het NIET aan andere draaiende programma's ligt zoals zij beweren in de FAQ.

• Mastermind
Yes! Ik weet waar het aan ligt!! :D
Het was helemaal niks van bovenstaand.
Ik dacht: Het kan toch helemaal niet met mijn hardware te maken hebben!
Dat was ook niet zo! :D
Hij doet het nu weer perfect, ik heb net 4 vette matches gehad van ruim een uur! >:)
Pagina: 1