Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag deed mijn Nexus S erg raar. Als ik mijn telefoon opstart, kom ik eerst op het beveiligingsscherm en moet ik een patroon tekenen, daarna kom ik op de startpagina.
Vandaag echter is mijn startpagina in eens veranderd. Als ik nu het patroon teken, kom ik niet op het startscherm, maar op de klok functie. Er zit daar wel een button homepage bij, als ik die indruk kom ik wel op mijn homepagina zoals ik dat gewend ben, maar ik wil direct op mijn homepagina komen, zoals ik dat gewend ben en niet steeds eerst de klok zien.
Als ik op de touchbutten van home druk, kom ik ook op de klok en niet meer op de homepagina zoals die moet zijn. Ik zal zelf wel onbewust iets veranderd hebben, maar wil gewoon weer dat de homepage, homepage is en niet de klok mijn homepage is.
Hoe krijg ik de home page weer terug?

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:57
Maar eens beginnen met de telefoon uit en weer aan te zetten?
ik denk nl dat android dat zelf heeft bedacht. Maar kan ook staan in je "startup" folder als hij het nog steeds doet na opnieuw opstarten...