Toon posts:

P3C 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goeie,

Heb dus bovenstaand moederbord, nu een week of 4. Ik ben al aan de 2e toe, de eerste gaf na 5 dagen de geest (gewoon helemaal niet meer opstarten) en nu is de 2e ook dood?? is dit een bekend probleem?? heb bij het 2e bord de bios nog niet geupdate, dus daar kan het niet aan liggen?? wordt beetje moe van, misschien toch maar eens vragen of ik niet een via 133a kan krijgen ofzo? de i820 draaide op zich wel redelijk goed, maar om nou elke keer je moederbord te gaan omruilen??

Martin

Verwijderd

Ik zou die nieuwe Asus met 133A kopen, die van jouw staat bekend als onstabiel (zie www.hardwareinfo.net ) Ik zou geen I820 meer nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb het bord vandaag weggebracht, en kan niet zeggen dat mijn bord onstabiel was, maar heb wel beta en referencedrivers van de intelsite erop gezet, niet de standaard asus drivers.

Krijg van leverancier gewoon weer een nieuwe, dus das wel netjes, en ze gaan bij asus navragen hoe dat nou kan. Als mijn 3e bord weer na een paar weken opgeeft, ga ik inderdaad voor de p3v4x, maar die is nog niet overal te krijgen.

Haalde met geforce (SE) van guillemot en p3700e een 3dmarkwaarde van 3852, 50 punten onder een standaard 700 met geforce SDR, niet slecht dus voor een brakke chipset en brakke geforce, toch?? ben best tevreden, alleen dat k*tbord is niet over te klokken, das wel jammer.

Verwijderd

Inderdaad die 820 set is nog niet wat het wezen moet, dus ik zou niet te lang wachten met terugbrengen, anders bedenken ze zich als er zoveel tijd over heen gaat.