Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveknoop
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 08:43
Tweakers,

Ik zit met een probleem met mijn muziek en mijn speler die binnen sense van htc zit, namelijk het volgende:

Ik heb op mijn pc mappen staan met muziek, elke nummer heeft een album naam waar die op staat.
Alleen nu heb ik die mappen gekopieerd naar mijn sd kaart en op het moment dat ik via mijn speler naar mijn albums ga zie ik een hele waslijst met albums staan.

zo staan er wel tientalle albums met de naam "a" (voorbeeld) terwijl dat onder 1 album moet staan zoals het staat op de sd kaart,

Weten jullie hoe ik dat voor elkaar krijg of wat ik misschien fout gedaan heb?

Hebben jullie vragen dan hoor ik het wel net als de oplossing trouwens! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Ik kan je slechts 1 tip geven: dat is om je Sensation simpelweg te synchroniseren met iTunes. Ik doe dat met het programma iTunes agent, maar volgens mij kan het ook met HTC Sync. Dat levert een veel mooiere library op zonder fouten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveknoop
Oke, ga het eens proberen.

Even een offtopic vraag: Heb je ook zo'n problemen met HTC Sync? Bij mij duurt het heeeel lang voor dat die "htc bibliotheek updaten" is. (via systeemtray --> "open" open ik hem) is dat bij jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveknoop
Ondertussen heb ik zelf de oplossing (mede door de jongens van xda) ondervonden: Heel simpel elk album een eigen "album artiest" geven was de oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:07
En hoe heb je dat gedaan, heb hier 30 albums alleen voor elk liedje staat een apart album...

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveknoop
Sorry zag je reactie nu pas..

Via de verkenner op de pc:
Nummers selecteren --> eigenschappen --> en dan albumartiest iets invullen, wat maakt niet uit, als het bij iedereen maar het zelfde is. opslaan en dan eventueel kopieren naar de telefoon.
Pagina: 1