Verwijderd

Topicstarter
Hi allemaal, ik overweeg een tv te kopen om tijdens evenementen een website te kunnen tonen. Dat moet dus een tv zijn die WiFi klaar is (en met geintegreerde dongel lijkt me wel zo handig) en waar je mee kunt browsen op internet (dus niet alleen apps kunt gebruiken, maar echt kunt browsen). Daarnaast moet het mogelijk zijn om de webpagina vervolgens op volledig scherm te tonen (want zo'n URL balk in beeld is natuurlijk geen gezicht).

Suggesties??

Of denken jullie dat het verstandiger is om een tv te kopen die ik kan aansluiten op een laptop of computer..? Het leek me zo praktisch om 1 apparaat te hebben die het allemaal kan, maar de prijzen zijn natuurlijk wel aanzienlijk.

Graag jullie mening en ervaringen! Dank alvast.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bedenk dat zo'n TV wellicht geen browser heeft die je kan updaten. Met andere woorden, bij de ontwikkeling van nieuwe standaarden of updates van bestaande standaarden gaat je browser die websites niet meer fatsoenlijk kunnen weergeven.

Verwijderd

Is het mogelijk om de browser in de TV op een andere manier te updaten? Bijv. door hem te connecten met een laptop of iets dergelijks?

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dan hang je volledig af van de support van de fabrikant. Het enige wat ik mij kan voorstellen is als een TV een ingebouwde "standaard" PC heeft, waar je zelf software op kan installeren. Maar ik weet niet of die bestaan, en ze zullen dan ook wel duur zijn.

Je kan wel een kleine computer hangen aan de VESA mounting points van je TV, en deze dan verbinden met een HDMI kabel.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik denk dat het zowel goedkoper als makkelijker is om een mooi scherm te kopen (tv) en die aan te sluiten op een Asus Eee pc ofzo.

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A