PC Gaming is not dead

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07-2024

Exclusive501

Would you kindly?

Topicstarter
Razer heeft een nieuwe actie gelanceerd die moet bewijzen dat PC gaming niet dood is. Dit is de website:
http://www.pcgamingisnotdead.com/

De counter telt af tot vrijdag 17:00. Ik ben benieuwd wat het precies inhoudt.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yAgYg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestraeon
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 17:52

Terrestraeon

END OF LINE

Interessant, maar ik denk dat Battlefield 3, nog voor de release, al bewezen heeft dat PC-gaming nog niet dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:44

M2M

medicijnman

WOW e.d. bewijzen dat al jaren.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Waarom zou PC gamen dood zijn? Is er een alternatief misschien? OK, bordspelletjes zijn ook cool :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:12
Er zijn wat franchises verkracht voor de consoles maar de genres die zich er niet voor lenen (mmorpg, strategie, simulatie) zijn gewoon goed gebleven.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 16:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Reclame voor van nieuwe muizen en keyboards, sinds dag 1 van de console het punt waarom een console nog steeds niet beter kan zijn dan PC :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
Nooit doodgeweest en zou het ook nooit gaan, aangezien de PC de basic thing is van de Console.
zonder pc hardware ook geen consoles.

Zelfde als ze al jaren probeerde te verkondigen dat laptops de desktop gaan vervangen !.
Yeah right.
In 2011 is het geen OF OF maar EN EN.
Blijkbaar gaat dat er heel langzaam in bij die fabrikanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:00
haarbal schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:37:
Er zijn wat franchises verkracht voor de consoles maar de genres die zich er niet voor lenen (mmorpg, strategie, simulatie) zijn gewoon goed gebleven.
Als je de semi strategie god game From dust bekijkt, dan merk je toch iets van de console 'verkrachting'.

Verder blijf ik erbij dat bij ports naar pc beter/meer geïnvesteerd moeten worden, Fable3 anyone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
karstnl schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:43:
[...]

Als je de semi strategie god game From dust bekijkt, dan merk je toch iets van de console 'verkrachting'.

Verder blijf ik erbij dat bij ports naar pc beter/meer geïnvesteerd moeten worden, Fable3 anyone.
Onzin.
Gewoon zoals vroeger beide games apart ontwikkeld voor de platformen en ja dat kost ze geld en ja dat kost meer tijd.(deel is altijd geport maar you get the feeling )
Beter kwaliteit dan ..... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 23-08-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:00
Mektheb schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:44:
[...]

Onzin.
Gewoon zoals vroeger beide games apart ontwikkeld voor de platformen en ja dat kost ze geld en ja dat kost meer tijd.(deel is altijd geport maar you get the feeling )
Beter kwaliteit dan ..... ;)
Daar doelde ik ook op, tot nu toe probeer ik ports te mijden. Maar bij sommige games zijn de uitgevers of ontwikkelaars bijna arrogant en wordt er alleen aan het geld gedacht(niks mis mee, maar lever dan ook een spel dat op niveau is).

Kwaliteit > kwantiteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07-2024

Exclusive501

Would you kindly?

Topicstarter
Mektheb schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:42:
Nooit doodgeweest en zou het ook nooit gaan, aangezien de PC de basic thing is van de Console.
zonder pc hardware ook geen consoles.

Zelfde als ze al jaren probeerde te verkondigen dat laptops de desktop gaan vervangen !.
Yeah right.
In 2011 is het geen OF OF maar EN EN.
Blijkbaar gaat dat er heel langzaam in bij die fabrikanten.
Er staat toch ook niet dat het echt niet meer bestaat. Het gaat meer om die ports etc. waar ook al op gedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

Ik gok een draadloze nieuwe muis met 58 knoppen en 18000dpi :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Tja, vroeger had je nog games waar een high-end setup tijdens release moeite mee had. Tegenwoordig kan elke videokaart van 100 euro, elke game op full HD resoluties prima afdraaien. Met hier en daar een uitzondering omdat de console port wel heel slecht uitgevoerd is.

Ik wil wel graag weer een game hebben die zo gelikt is dat huidige high-end setups, dus met quad SLI of iets geks, het niet kan draaien met alleen maar max settings. Gewoon, een shooter ofzo dat er ook echt realistisch uitziet, met lompe physics engine en waarbij de kadavers blijven liggen nadat je ze omver gemaaid hebt. Grote open levels, AI die niet zo dom is als het achtereind van een varken, compleet sloopbare omgeving alles en NPC's in overvloed die dus niet een beetje dom voor zich uit kijken.

Gewoon, dat als je met een tank door een huis rijdt de stukken muur blijven liggen en niet door de grond zakken na 2 seconde. Dat je na een uurtje spelen terugkijkt en ziet wat een hoop carnage je veroorzaakt hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door M2M op 23-08-2011 16:54 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Ik zie het punt niet zo van deze actie. PC gaming is verre van dood, en sommige spellen lenen zich gewoon beter met een PC te spelen, door een muis + toetsenbord. Maar als je bedenkt hoeveel actieve WoW subscriptions er zijn, de verkoopcijfers van StarCraft2, etc.

Maar we zullen zien.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:35
Pc gaming is niet dood .. alleen is pc gaming op de laatste plaats beland.

Console ports is the way forward ! op meerdere gaming platforms spellen uitbrengen is financieel de meest verstandige keuze.

Meer niet ..al dat geblaat over de pc versie zal er naast worden ontwikkeld .. hahaha laat me niet lachen.
voer voor de domme.
DX 11 candy wordt altijd wel toegevoegd, daar kunnen ze niet onderuit,maar een brakke port blijft het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Of nieuwe consoles. Het zou wel eens tijd worden voor een nieuwe playstation of xbox met voldoende geheugen, een degelijk grootte harddisk en een videochip vergelijkbaar met een high-end chip van nu. Zeg nu zelf, de techniek is eigenlijk achterhaald.

Met 10x de performance van de PS3 in de PS4 kun je console ports maken die er op de pc ook nog aardig uit zien.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Thanks man :Z

[ Voor 80% gewijzigd door PWM op 23-08-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
het is mischien niet meer zo winstgevend als vroeger maar ik heb juist het gevoel dat PC gaming weer aan het groeien is. Mooie releases als BF3, Starcraft 2 etc helpen toch wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-06 18:47

KLK

Heel misschien Half Life 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Vaker refreshen :P

[ Voor 96% gewijzigd door PWM op 23-08-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-06 13:42
Sn0wblind schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:47:
het is mischien niet meer zo winstgevend als vroeger maar ik heb juist het gevoel dat PC gaming weer aan het groeien is. Mooie releases als BF3, Starcraft 2 etc helpen toch wel mee.
Inderdaad, ik merk dit ook.
Vergeet ook The Witcher 2 niet ;)

Denk vooral dat dit komt doordat publishers en developers inzien dat er wel degelijk veel geld te halen is uit digital distribution. Steam is ontzettend populair, en Blizzard en nu ook EA hebben elk al een eigen online store ingericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1xxer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:38
Vrijdag komt toch Deus Ex uit? Het is dan de 26ste.

En och, die van Razer, die nemen zichzelf toch zo serieus. Alsof ze president zijn van amerika en Europa. Gewoon opdoeken die marketing zooi. Heb 1x een muis van hun gebruikt: nooit meer. Kreeg je spontaan RSI van, en ik heb al 15 jaar nergens last van.

PC gaming is niet dood, zal nooit dood gaan. Hoogstens veranderen in een soort Workstation gaming, voor echt heftig zware games, of waar de besturing zich voor leent. Ik negeer dit mooi en ga vrijdag Deus Ex spelen! Op m'n PC natuurlijk! Want consoles ondersteunen veel dingen niet, zoals AA settings! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03:54
Haha, bijna precies de V for Vendetta speech.
Heb me wel opgegeven voor de nieuwsbrief, doe ik anders nooit :o

[ Voor 97% gewijzigd door Ample Energy op 23-08-2011 18:46 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Sn0wblind schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:47:
Maar ik zie wel bij Starcraft 2 dat de spelers al heel snel naar beneden gedropt zijn. Bij de release nog 1.5 miljoen spelers, nu nog maar 500.000 spelers. Bij Starcraft 1 had je dit niet zo snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 16:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rockvee2 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:29:
[...]

Maar ik zie wel bij Starcraft 2 dat de spelers al heel snel naar beneden gedropt zijn. Bij de release nog 1.5 miljoen spelers, nu nog maar 500.000 spelers. Bij Starcraft 1 had je dit niet zo snel
Dat heeft niet zozeer met de PC gaming te maken, maar met de game an sich en de alternatieve games in dat genre. Tijdens SC1 was bizar weinig aanbod op zo'n niveau, vergelijk het een beetje met CS/TF1, in die tijd waren er erg weinig goeie online shooters, nu zie je 40 verschillende COD/BF/TF/CS varianten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Geen idee of dit waar is. Ziet er wel grappig uit, maar ik zou het geen pc-gaming noemen. Ik blijf wel op een gewone pc.
The new 7-inch device doesn’t have an official title, it has been codenamed the Razer Siwtchblade. It replaces the traditional keyboard and mouse interface with ultra-sensitive touch screens and tactile keyboard. The keyboard is an actual LCD screen covered with keys. The buttons would change with the game you’re playing. “By combining adaptive on-the-fly controls and display, we managed to maintain the full tactile keyboard in a miniature computer while saving valuable screen estate.”
bron

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:58

Minkie

Groazers Unite.

Ben benieuwd naar vrijdag.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• Asgaro
ViNcE schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:09:
Geen idee of dit waar is. Ziet er wel grappig uit, maar ik zou het geen pc-gaming noemen. Ik blijf wel op een gewone pc.

[...]

bron
Als het hiervoor is, hoop ik echt dat iemand die site DDOS't!
Dat apparaat is al op talrijke game expo's tentoon gesteld dus veel nieuws is er niet aan.

Maar ik heb nog hoop. Voor zover hebben ze nog geen woord over hardware gerept, dus hopelijk blijft het zo.

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-05 02:44
Ik dacht dat er een Atom CPU in kwam, maar dat heb ik ook maar op één of andere podcast gehoord.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Asgaro schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 00:50:
[...]

Dat apparaat is al op talrijke game expo's tentoon gesteld dus veel nieuws is er niet aan.
Want daarmee bereik je...wat juist? 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:09
Zou het niet gewoon gaan om de Razer swichblade?

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Razer Switchblade - A Revolution in PC Gaming

http://www.razerzone.com/switchblade/gaming

oh nvm is hier boven al vermeld :+

Al is dit niet echt een high end gaming platform. Ik hoop dat je hem ook op je pc kan aansluiten en als 2nd screen/macro keyboard kan gebruiken, want als stand alone vind ik het weinig boeiend. Al zou ik onderweg al een spelletje willen spelen pak ik wel mijn telefoon.

[ Voor 76% gewijzigd door haakjesluiten op 25-08-2011 01:23 ]

• Asgaro
Boeboe schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 01:02:
[...]

Want daarmee bereik je...wat juist? 8)7
Niets, behalve wat onkosten voor Razer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Onnozelaars gvd.
Het is... een laptop. :')

Ze lieten dan nog uitschijnen dat de onthulling ervoor zou zorgen dat er geen "shoddy console ports" meer zouden verschijnen hierdoor.

Razer :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Tering komen ze met een laptop.... Dat is prima maar dit heeft natuurlijk 0,0 invloed op de gamemarkt

Al helemaal niet voor die prijs van $2800 en daar krijg ook alleen maar een GT 555M voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Godsamme wat een farge :'(

[ Voor 5% gewijzigd door warhamstr op 26-08-2011 18:28 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

PC gaming is zojuist gestorven. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ja en valve did it.

Counter-Strike: GO op PS3 speelbaar met muis en toetsenbord
nieuws: Counter-Strike: GO op PS3 speelbaar met muis en toetsenbord

Ik zou er trouwens voor tekenen om in het vervolg gewoon een playstation op me bureau te zetten om te gamen stuk goedkoper dan me pc steeds upgraden :+

[ Voor 23% gewijzigd door haakjesluiten op 26-08-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Crazyanz schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:05:
Ja en valve did it.

Counter-Strike: GO op PS3 speelbaar met muis en toetsenbord
nieuws: Counter-Strike: GO op PS3 speelbaar met muis en toetsenbord

Ik zou er trouwens voor tekenen om in het vervolg gewoon een playstation op me bureau te zetten om te gamen stuk goedkoper dan me pc steeds upgraden :+
Ik had het meer over het feit dat razer je €2800 euro voor een magere game laptop wou laten betalen die dan PC gaming zou redden maar dat van Valve is er natuurlijk ook nog. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Vind de marketing wat raar, wat zou zo'n laptop bou betekenen voor PC gaming? Ik zit toch liever achter mijn desktop, en voor on the road heb ik liever een 13inch laptop met midrange GPU zodat ik gewoon relaxt kan gamen op medium en maximale portability, 17inch is nogal een enorm oppervlak om in je tas te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Volgens mij hebben ze het wat onhandig in de markt gezet, maar bedoelen ze dat dit een soort van console is die PC-games kan draaien. Dus het gemak van consolegaming gecombineerd met de vrijheid van PC-gaming. Als ze dat goed lukt zou het best een grote revolutie kunnen zijn, maar als ze het idee al niet eens goed de wereld in krijgen heb ik er een beetje een hard hoofd in.

Als je lekker kan PC-gamen in de trein of on the move zie ik er best brood in, al is het mijn ding niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 27-08-2011 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Wat versta je onder pc games? Meeste pc games heb je veel concentratie voor nodig en zijn dus niet echt geschikt om in de trein oid te spelen. On the move gaming is tegenwoordig meer het terein van smartphones en dat zal alleen nog maar toenemen.

Als ze die switchblade nou vandaag hadden uitgebracht had ik de aankondiging nog enigszins kunnen begrijpen, dat zou ook mooi aansluiten bij de claim dat er een nieuw tijdperk aanbreekt kwa openheid en innovatie. Ik zie de mods en toepassingen al voor me!

Enige "revolutionaire" aan deze laptop zijn de elementen die ze hebben gebruikt uit de switchblade. Wat in feite een paar interactieve macro toetsen zijn, daar breng je geen revolutie mee tot stand zeker niet als je het in een overpriced laptop stopt van $2800 (bijna €2000) die qua specs gelijk is aan een XPS 17 van €850. Dan sla je mijn inziens de plank toch even flink mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Het grootste voordeel is eigenlijk de plaatsing van de trackpad en in dit geval multitouch screen. Deze is beter geplaatst voor gamen op een laptop natuurlijk. Vergelijken met een Dell doe ik m niet, De behuizing ziet er stukken duurzamer uit, hoger resolutie scherm, en natuurlijk toetsen met een klein schermpje erin.

Toch is 2000 euro (als ze eerlijk gaan prijzen in europe en er geen 2800 euro van maken) een hoop geld voor een laptop met deze specs. Het kan de meestte games van nu wel draaien. Maar het is toch vrij midrange achtig qua GPU specs. Ik vraag me ook af wie uiteindelijk de echte fabriekant is hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Kwa looks zit het inderdaad wel goed maarja ik verwacht gezien de prijs niet dat dit een verkoop succes wordt. In deze prijs klasse moeten ze concurreren met laptops met SLI opstellingen etc. Maarja at betreft productie zal het wel bij één van de bekende OEM's in china/taiwan gedaan worden net als apple,dell etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:27
Ik ben benieuwd, als het zo'n hoge prijs krijgt zie ik het geen succes worden omdat de specs redelijk laag zijn als ik dat zo hoor.
Dan kan het toetsenbord ( optimus iemand? ) wel duur zijn, ik zie er geen nut in, op zo'n klein laptopje volwaardig kunnen gamen met de mid-range specs? Nee dat denk ik niet!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 10:24

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik had maar een reactie: :/

Als je komt met een dedicated laptop dan begrijp je niet waar de PC gamer naar op zoek is...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Crazyanz schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:05:
En 65 euro als standaard prijs tegenover krap 50 per spel voor de PC betalen. Het geld wat je uitspaart op een PC koopt je een flinke grafische kaart elke 2 jaar.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dat geld alleen wanneer je games direct na release koopt. :P Ik koop al mijn games paar maanden na release en dat heeft in principe alleen maar voordelen. Lagere prijs, meeste bugs zijn dan al weg en kans op miskoop wordt dan veel kleiner. Crysis 2 bijvoorbeeld kost op dit moment nog geen 20 euro. Enige uitzondering voor mij zijn Blizzard games, die koop ik gelijk na release.

Maar goed ot; Razer maakt hier natuurlijk een flinke flater en snap eigenlijk niet waarom zij dat zelf niet inzien. Ik geloof niet dat er een luxe gaming laptop van $2800 ervoor gaat zorgen dat er minder gepirate wordt en het maken van een pc game een gigantisch risico voor de uitgever blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-06 17:43
SinergyX schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:35:
[...]

Dat heeft niet zozeer met de PC gaming te maken, maar met de game an sich en de alternatieve games in dat genre. Tijdens SC1 was bizar weinig aanbod op zo'n niveau, vergelijk het een beetje met CS/TF1, in die tijd waren er erg weinig goeie online shooters, nu zie je 40 verschillende COD/BF/TF/CS varianten.
Ook de reden dat de Pc nu weer meer in optrek is, omdat Pc games er nu ook veel sterker op vooruit gaan grafisch en gezien de Huidige consoles dat die nu op hun piek draaien. En men zit al heel veel over Next Gen te praten. Plus je heb weer wat daadwerkelijke Benchmark games ( Metro, Witcher 2 e.d. ) plus Battlefield 3 ziet er ook zeer indrukwekkend uit.

PC heeft nu gewoon een groot voordeel gezien Consoles nu niet beter kunnen. En betreft de SCII Populatie dat gaat straks wel weer omhoog, gezien toekomstige expansions. E-sports zijn ze nu ook flink aan het Pushen Promoten.

Denk trouwens net als starcraft 1/bw het langzaam ook wel groter word door de jaren. Mits Blizzard niet teveel naar hun investeerders luisterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Pinata schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:00:
Dat geld alleen wanneer je games direct na release koopt. :P
Tof, maar de meeste mensen gaan toch vrij snel na release voor zo'n titel. Bovendien zakt PC dan net zo hard mee, dus de vergelijking blijft staan. Tel daar de STEAM sales bij op en je loopt aardig binnen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

skullsplitter schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:17:
Tof, maar de meeste mensen gaan toch vrij snel na release voor zo'n titel.
Iets dat ik overigens nooit echt gesnapt heb, dat nu moeten hebben van een titel. Maargoed, misschien heeft dat er ook mee te maken dat ik een titel die ik leuk vind vaak ook nog jaren speel, in plaats van een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:28:
[...]

Iets dat ik overigens nooit echt gesnapt heb, dat nu moeten hebben van een titel. Maargoed, misschien heeft dat er ook mee te maken dat ik een titel die ik leuk vind vaak ook nog jaren speel, in plaats van een paar weken.
Met vooral MP games loop je anders een hoop ervaring mis, bovendien kijk je niet uit naar een spel om vervolgens een half jaar of langer te wachten tot de prijs zakt.

In de rij gaan staan 'snachts gaat me net te ver, maar ik was eind 2001 erg blij dat ik snel de winkel dicht kon gooien om als de sodemieter naar Dynabyte te fietsen om AvP2 te halen ook al lag ie niet in de rekken. En dan naar huis, eten, douchen, kop koffie maken terwijl het spel al installeert en dan daarna een nacht lang terugtrekken met je nieuwe aanwinst.

Overigens zie ik al een verschil bij mijn tien jaar jongere broertje, die door spellen heenrent zonder te kijken hoe mooi en knap het eigenlijk allemaal is, en zodoende vaak in 5 uur klaar is met een spel waar ik vaak 25 uur in kan zitten. Daar snap ik dan weer helemaal niets van.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-06 13:17

Infinchible

Woef!

Asgaro schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 00:50:
[...]

Maar ik heb nog hoop. Voor zover hebben ze nog geen woord over hardware gerept, dus hopelijk blijft het zo.
Ben je nu echt bezig geweest met DDOS'en dan?
De site ligt er nu in ieder geval uit, dus je bent niet de enige geweest met dit idee :P .
Mja, het is natuurlijk niet de switchblade, maar het lijkt erop.

Grappig plaatje tegen gekomen op Fok!:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wTTck.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Het is wel ontzettend jammer dat de prijs zo gigantisch hoog is voor zo;n systeem maar ook enorm groot. Een 15inch variant had wel erg mooi geweest of zelfs een 14inch om echt gaming on the go te hebben.

Ruimte genoeg zonder DVD drive in de laptop, en een kleinere accu nodig vanwege het kleinere scherm, gooi er dan een I5 in wat voldoende is voor alle moderne games. Maar ik vind dat trackpad naast het keyboard wel een strak idee voor gaming. Wat overigens wel lastig word met een 14inch versie, 15inch zou wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
En whats up met dat ingebouwd scherm? Zo'n plaatsverspilling!

Misschien 5 games dat het gaan ondersteunen, en wat dan... 8)7

@Infinchible: brilliant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Dat schermpje is de touchpad, die dus wel op een lekkere plek zit voor games, zeg maar meer als de keyboard+muis configuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Infinchible schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:12:
[...]

Ben je nu echt bezig geweest met DDOS'en dan?
De site ligt er nu in ieder geval uit, dus je bent niet de enige geweest met dit idee :P .
Mja, het is natuurlijk niet de switchblade, maar het lijkt erop.

Grappig plaatje tegen gekomen op Fok!:
[afbeelding]
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik vraag me af hoe razor hier op gaat reageren want ze worden overal compleet afgebrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Crazyanz schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 12:31:
ik vraag me af hoe razor hier op gaat reageren want ze worden overal compleet afgebrand
Of ze krijgen door dat ze de Apple van gaming dreigen te worden en stoppen er een fatsoenlijke GPU, en een flinke SSD en laten de prijs met minimaal $1000 zakken of ze worden de Apple van gaming en gaan dit ding gewoon verkopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Sn0wblind schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:03:
Dat schermpje is de touchpad, die dus wel op een lekkere plek zit voor games, zeg maar meer als de keyboard+muis configuratie.
Ah, my bad.

Ik dacht dat het puur de functionaliteit had om specifieke toetsfuncties in te programmeren. Had niet doorgedacht. :X
Pagina: 1