Ik zit met het volgende vage probleem. Ik heb een webhost waar ik twee sites op heb lopen. Werkt prima tot op zekere hoogte.
Even ter verduidelijking:
Site 1 bestaat uit een hoofddomein (.nl) en een aantal subdomeinen (.com en .eu) + webhost.
Site 2 bestaat uit twee .nl domeinen (domein 2a en domein 2b) en loopt via de zelfde host als site A.
Als ik domein 2a nu bekijk in IE7 dan staat alles scheef. Bekijk ik domein 2b in IE7 dan wordt die weergegeven zoals het hoort. In de andere browsers (IE8 en Firefox) werkt die prima btw.
Heeft iemand hier toevallig een verklaring voor? De logica ontgaat mij namelijk volledig.
EDIT: Die twee domeinnamen heb ik gekoppeld met de webhost d.m.v. de volgende .htaccess:
RewriteEngine on
Options +FollowSymLinks
RewriteBase /
# Domeinen Site 2 doorverwijzen naar de map Site2
RewriteCond %{HTTP_HOST} site2b.nl$ [NC]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/site2/.*$
RewriteRule ^(.*)$ /site2/$1 [L]
Misschien dat het hier aan ligt...
Even ter verduidelijking:
Site 1 bestaat uit een hoofddomein (.nl) en een aantal subdomeinen (.com en .eu) + webhost.
Site 2 bestaat uit twee .nl domeinen (domein 2a en domein 2b) en loopt via de zelfde host als site A.
Als ik domein 2a nu bekijk in IE7 dan staat alles scheef. Bekijk ik domein 2b in IE7 dan wordt die weergegeven zoals het hoort. In de andere browsers (IE8 en Firefox) werkt die prima btw.
Heeft iemand hier toevallig een verklaring voor? De logica ontgaat mij namelijk volledig.
EDIT: Die twee domeinnamen heb ik gekoppeld met de webhost d.m.v. de volgende .htaccess:
RewriteEngine on
Options +FollowSymLinks
RewriteBase /
# Domeinen Site 2 doorverwijzen naar de map Site2
RewriteCond %{HTTP_HOST} site2b.nl$ [NC]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/site2/.*$
RewriteRule ^(.*)$ /site2/$1 [L]
Misschien dat het hier aan ligt...
[ Voor 22% gewijzigd door Blueflame_Core op 23-08-2011 16:10 ]