Buffalo77 | Pokemon Unite
Gaat over het algemeen prima. Check je moederbord boekje voor het correct instoppen van reepjes geheugen zodat het dual channel blijft.
En check de website van de fabrikant of de reepjes die je wil halen op de QVL staan. Staan ze er niet op, google even op ervaringen van mensen met dezelfde combo.
En check de website van de fabrikant of de reepjes die je wil halen op de QVL staan. Staan ze er niet op, google even op ervaringen van mensen met dezelfde combo.
de wat oudere amd cpu's (geïntegreerde geheugen controller) konden niet zo goed overweg met alle 4 de geheugenbanken bezet ik weet niet hoe het zit met de nieuwere cpu's. Maar is 8 gig niet voldoende voor videobewerking?
Heb zelf deze combinatie ook draaien, en afhankelijk van moederbord/geheugen combinatie zou dit met een courante AMD-processor geen problemen moeten opleveren. Draai zelf op een Phenom II 1055T.
Ja denk het wel, maar als ik de 2x2gb erin kan blijven zitten is dat mooi meegenomen.Jazekerrrrr schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:43:
de wat oudere amd cpu's (geïntegreerde geheugen controller) konden niet zo goed overweg met alle 4 de geheugenbanken bezet ik weet niet hoe het zit met de nieuwere cpu's. Maar is 8 gig niet voldoende voor videobewerking?
Ik heb een x4 955 van AMD btw
Buffalo77 | Pokemon Unite