Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VDSL gebeied uitgebreidt?

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 21:08
Ik zit bij breedbandwinkel eens mijn postcode in te voeren (kom uit een klein dorpje) en zie ineens dat er VDSL beschikbaar is. De site van KPN geeft dit ook aan (KPN internet Premium). Ik zti me af te vragen, heeft KPN haar dekkingsgebied met VDSL uitgebreid? Aangezien wij nog ADSL 1 op de centrale hebben vind ik het vreemd dat we ineens naar VDSL gegaan zijn. ADSL2 was tot mei dit jaar nog niet leverbaar.

Iemand die hier iets vanaf weet?

Heb een spelfoutje gemaakt in de topictitel, kan dit aangepast worden?

[ Voor 13% gewijzigd door Binnetie op 23-08-2011 13:28 ]

Verwijderd

Wat zei KPN toen je belde?

• Binnetie
Ik heb met KPN gebeld en de medewerker zei dat het beschikbaar was (mogelijk dat de naar de zelfde postcodecheck als mij keken via hun site). Ik vraag me af of het niet zoiets is als je kan het nemen maar als er van de 40 mbit 8 overblijft is dat niet anders.

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
VDSL Buitenringen waarschijlijk. Word nu langzaam aan uitgerold. sommige gebieden waar geen glas komt krijgen VDSL buitenringen.

• Binnetie
Het betreft een dorpje met op 12 km afstand aan weerszijden een grotere plaats. In een van die plaatsen is glasvezel beschikbaar (Meppel).

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
DM gestuurd Binnetie

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
Ja, KPN is (weer) bezig met het ombouwen van de centrales. De planning is dat voor het eind van het jaar de meeste (zo niet alle) centrales aangepast zijn.

Bron:

http://www.kpn-wholesale....e/documenten-centrum.aspx

En dan WBA ethernet uitrol (CGB3-CGB2) van 12-08-2011

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:01

WoBBeL

*zwaai*

Hengelo (OV) is in ieder geval ook VDSL2 leverbaar. Halen strak 40/4 :)
Pagina: 1