Ik ben van plan om binnenkort 2 Scythe Slip Streams 140 mm aan te schaffen voor in mn CM 690 II. Ik wil ze gaan gebruiken om mn toekomstige SLI opstelling met 2 MSI 560ti twin frozr II te koelen, onderste gat aan de linker kant. De andere wordt een extra exhaust bovenop. Nu zag ik dat er verschillende versies bestaan (500/800/1200/1700 RPM). Ik wil wel graag mn kast een beetje stil houden maar airflow is ook belangrijk.
1. Welke RPM-versie zouden jullie aanraden, misschien 2 verschillende?
2. Daarnaast vroeg ik me af of het mogelijk is om bijvoorbeeld in de bios of met asus fanxpert de RPM aan te passen?
Ik gebruik een ASUS P8Z68-V mobo en heb mn 4 pins controlers al gebruikt dus de Slip Streams zouden op 3-pins aansluitingen komen. Ik hoor graag of jullie antwoord hebben op mijn vragen of misschien andere opmerkingen?
1. Welke RPM-versie zouden jullie aanraden, misschien 2 verschillende?
2. Daarnaast vroeg ik me af of het mogelijk is om bijvoorbeeld in de bios of met asus fanxpert de RPM aan te passen?
Ik gebruik een ASUS P8Z68-V mobo en heb mn 4 pins controlers al gebruikt dus de Slip Streams zouden op 3-pins aansluitingen komen. Ik hoor graag of jullie antwoord hebben op mijn vragen of misschien andere opmerkingen?