Shopreview weggemodereerd?

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 14:36
Na een slechte ervaring met een webshop waarvan ik de naam hier niet zal noemen heb ik gisteren 45 minuten uitgetrokken om te laten zien hoe het er aan toe kan gaan bij deze webshop. Ik heb geen scheldwoorden o.i.d. gebruikt en me alleen aan de feiten gehouden. Ik heb hem na het posten nog even doorgelezen en later ook nog aan iemand anders laten zien. Ik was onaangenaam verrast toen ik later op de avond zag dat de review helemaal weg was.

Bij dezelfde shop zag ik vanochtend ook een aftersales ervaring van een andere gebruiker staan als "zeer slecht" maar net keek ik weer en hoewel de review er nog stond was de "zeer slecht" notering ook weg. Wellicht heeft de gebruiker dit zelf gedaan maar ik ben toch wel een beetje ontstemd dat mijn review waar ik veel tijd in gestoken heb is verwijderd zonder opgaaf van reden.

Wat is hier aan de hand?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Goede, uitgebreide reviews zien we natuurlijk heel graag en worden ongetwijfeld ook zeker gewaardeerd door de bezoekers :)

Je hebt over jouw review gisteravond acht uur een mail gehad, incl. een suggestie om het opnieuw te plaatsen (en hoe). Check die mail even, daarbij kan je als je dat wilt ook contact opnemen met degene die het heeft verwijderd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Laatst online: 11:00

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als aanvullinkje op F_J_K, mocht het mailadres in je profiel niet meer werken, wijzig het dan aub even naar een dat wel nog actief is. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 27-09 14:36
Note to self: check vaker je hotmail adres...

Ik zal de review inkorten hoor maar ben het er stiekum toch een klein beetje niet mee eens. :) Ik heb met opzet geen namen van medewerkers gebruikt bij de mail quotes ivm hun privacy maar vind dat chronologisch gezien de antwoorden van de betreffende shop wel hun plek hebben in de review. Ik zal de review inkorten en heb er al een idee over. Ben in ieder geval gerustgesteld dat er geen censuur bij tweakers is en mijn complot theorie over belangenverstrengeling van tweakers of een shop die de review weet te hacken ook niet waar is :)

Bedankt voor de toelichting.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gelukkig blijven de zeer goede reviews van de afgelopen weken van de uitermate tevreden gebruikers, die zich speciaal voor deze reviews geregistreerd hebben bij T.net, wel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit is meer een vraag die in het Pricewatch forum thuishoort dan SF dus verplaats ik hem even. Aangezien een en ander al is afgehandeld gaat hij meteen ook op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.