Na een slechte ervaring met een webshop waarvan ik de naam hier niet zal noemen heb ik gisteren 45 minuten uitgetrokken om te laten zien hoe het er aan toe kan gaan bij deze webshop. Ik heb geen scheldwoorden o.i.d. gebruikt en me alleen aan de feiten gehouden. Ik heb hem na het posten nog even doorgelezen en later ook nog aan iemand anders laten zien. Ik was onaangenaam verrast toen ik later op de avond zag dat de review helemaal weg was.
Bij dezelfde shop zag ik vanochtend ook een aftersales ervaring van een andere gebruiker staan als "zeer slecht" maar net keek ik weer en hoewel de review er nog stond was de "zeer slecht" notering ook weg. Wellicht heeft de gebruiker dit zelf gedaan maar ik ben toch wel een beetje ontstemd dat mijn review waar ik veel tijd in gestoken heb is verwijderd zonder opgaaf van reden.
Wat is hier aan de hand?
Bij dezelfde shop zag ik vanochtend ook een aftersales ervaring van een andere gebruiker staan als "zeer slecht" maar net keek ik weer en hoewel de review er nog stond was de "zeer slecht" notering ook weg. Wellicht heeft de gebruiker dit zelf gedaan maar ik ben toch wel een beetje ontstemd dat mijn review waar ik veel tijd in gestoken heb is verwijderd zonder opgaaf van reden.
Wat is hier aan de hand?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something