Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• birdofpray
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10-2024
Sinds vorige week ben ik trotse eigenaar van een gloednieuwe SE Xperia mini pro (android 2.3). Hoe ik erg blij ben met het toestel ben ik er inmiddels achter dat SMS berichten die ik verstuur niet verzonden blijken te worden. De eerste dag (zaterdag 19-8) dat ik het toestel had werkte dit nog wel gewoon.

Als ik in de Berichten-app kijk zie ik bij de eerste berichten een tijd/datum van verzenden. Bij de nieuwe berichten, die niet aan komen, zie ik continu de status "verzenden" en dat blijft zo. Ik heb sinds afgelopen zaterdag heb ik wel de nodige apps geïnstalleerd, dus mogelijk is dat de oorzaak, maar niets dat iets met SMS berichten doet.

Ik heb gewoon netwerkverbinding (Ben NL via het Tmobile netwerk), bellen en internet werk zonder problemen.

Iemand enig idee? Thx

Verwijderd

Wat voor apps heb je der opgezet ?

• birdofpray
-Whatsapp
-Twitter
-Advanced task manager (verdenk ik wel enigszins omdat die apps automatisch afsluit)
-Goggles
-Abnamro telebankieren
-ColorNote
-Google Docs
-My tracks
-Youtube (update)
-Google Maps (update)

• birdofpray
Task manager verwijderd en hard gereboot en nu werk het weer. Ook alle pending berichten zijn er nu in één uit geduwd (dus heb verschillende mensen nu wat uit te leggen). Even aanzien of het blijft werken nu.

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-11 20:06
Wellicht wat off-topic, maar Advanced Task Manager is sowieso een nutteloze applicatie. Veel (nieuwe) Android gebruikers zweren erbij maar in principe heeft Android ook zelf functionaliteit die geheugen vrij maakt als het nodig is...

Persoonlijk start ik liever mijn telefoon eens in de 2/3 dagen opnieuw op mocht hij toch traag worden dan dat ik ATM gebruik, want die veroorzaakt weer hele andere soort problemen.

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:16
Inderdaad een taskiller is alleen nuttig als je een probleem hebt met een bepaalde app die niet goed wil afsluiten. En alles boven android 2.1 heb je zeker geen automatic taskiller voor nodig.
Pagina: 1