Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

VMWare Workstation en Metasploit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ben wat met beveiliging aan het rommelen en daarmee Metasploit voor mijn studie...

Nu wil ik op mijn laptop Windows draaien en toch Metasploit kunnen gebruiken (niet de windows versie)

Ik kan dat in een vmware virtual machine draaien maar nu vraag ik me af... wat is de impact daarvan op de effectiviteit van metasploit? Ik neem aan dat een virtual machine geen promiscuous mode ondersteund en dergelijke... Werkt dit 100% of is dit onbegonnen werk?

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Het ondersteunt wel promiscuous mode, maar als je de netwerkkaart gebridged hebt naar je VM dan zie je dus ook alle verkeer van je PC zelf :P

En ja je zal vast wel wat performance impact hebben ten opzichte van een native installatie, maar het zal maar een paar procent zijn dus niet noemenswaardig. Ook niet echt belangrijk als het maar werkt :)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!