Hallo allemaal,
Ik heb afgelopen zaterdag een Ati radeon 5750 formula gekocht en sinds die tijd knippert mijn beeld soms aan/uit. Ik heb een samsung syncmaster b20230HD en het beeld gaat tijdens gamen of gewoon in windows bureaublad voor 1 sec op zwart en dan komt beeld weer terug en zie de gewoonlijke zwarte balkje links boven in met de pixels waar hij op staat ingesteld.
Dit doet hij sinds ik de nieuwe grafische kaart heb en hiervoor had ik een ati radeon hd 3850 en deze deed dit niet maar crashed wel vaak omdat ik hiervoor een scherm van 32 inch gebruik.(nu heb ik er 1 van 20inch)
Spec van mij computer:
Asus m2n68-am plus
AMD Phenom 9650 quad-core, 2,3 Ghz
4gb geheugen (Kingston 2x 2gb)
500watt voeding
windows 7
Samsung syncmasters b2030HD
Windows is vandaag net ieuw geinstalleerd en alle drivers zijn up to date!
Ik hoop dat niet terug hoef met me grfische kaart
Mvg,
Arthion
Ik heb afgelopen zaterdag een Ati radeon 5750 formula gekocht en sinds die tijd knippert mijn beeld soms aan/uit. Ik heb een samsung syncmaster b20230HD en het beeld gaat tijdens gamen of gewoon in windows bureaublad voor 1 sec op zwart en dan komt beeld weer terug en zie de gewoonlijke zwarte balkje links boven in met de pixels waar hij op staat ingesteld.
Dit doet hij sinds ik de nieuwe grafische kaart heb en hiervoor had ik een ati radeon hd 3850 en deze deed dit niet maar crashed wel vaak omdat ik hiervoor een scherm van 32 inch gebruik.(nu heb ik er 1 van 20inch)
Spec van mij computer:
Asus m2n68-am plus
AMD Phenom 9650 quad-core, 2,3 Ghz
4gb geheugen (Kingston 2x 2gb)
500watt voeding
windows 7
Samsung syncmasters b2030HD
Windows is vandaag net ieuw geinstalleerd en alle drivers zijn up to date!
Ik hoop dat niet terug hoef met me grfische kaart
Mvg,
Arthion