Hallo mensen.
Ik heb een vraagje met betrekking tot een doa voeding.
Ik heb onlangs mijn systeem uitgebreid met een 2e HD5850 een Vertex 2 60gb en 4 gb geheugen.
Huidige hardware in mijn systeem is nu
P55-gd65 MSI
Intel I7 890
4x 2gb Black dragon geil 1333
3x HD black caviar 1TB each
60gb vertex 2 OCZ
2x HD5850
en als nieuwe voeding dus een AX850 van Corsair
alle hardware op de voeding na heb ik voor het inbouwen van mij voeding een week getest en dit werkte allemaal perfect. toen heb ik dus de voeding ingebouwd en ook beide gfx cards tegelijk erin gezet.
na 2 dagen viel mijn systeem uit en wou niet meer aan.
hierna teste ik mijn systeem met mijn oude voeding die ineens na 10 min doorbrande.
mijn conclusie hieruit is dat de voeding AX850 mijn mobo heeft mee genomen toen die doorsloeg.
mijn vraag is of er nog meer mee gegaan kan zijn zoals de grafische kaarten ik heb namelijk geen zin dat mijn nieuwe setup die ik zo krijg met de huidige grafische kaarten weer meteen doorbrand
bij voorbaat dank voor de hulp
Ik heb een vraagje met betrekking tot een doa voeding.
Ik heb onlangs mijn systeem uitgebreid met een 2e HD5850 een Vertex 2 60gb en 4 gb geheugen.
Huidige hardware in mijn systeem is nu
P55-gd65 MSI
Intel I7 890
4x 2gb Black dragon geil 1333
3x HD black caviar 1TB each
60gb vertex 2 OCZ
2x HD5850
en als nieuwe voeding dus een AX850 van Corsair
alle hardware op de voeding na heb ik voor het inbouwen van mij voeding een week getest en dit werkte allemaal perfect. toen heb ik dus de voeding ingebouwd en ook beide gfx cards tegelijk erin gezet.
na 2 dagen viel mijn systeem uit en wou niet meer aan.
hierna teste ik mijn systeem met mijn oude voeding die ineens na 10 min doorbrande.
mijn conclusie hieruit is dat de voeding AX850 mijn mobo heeft mee genomen toen die doorsloeg.
mijn vraag is of er nog meer mee gegaan kan zijn zoals de grafische kaarten ik heb namelijk geen zin dat mijn nieuwe setup die ik zo krijg met de huidige grafische kaarten weer meteen doorbrand
bij voorbaat dank voor de hulp