Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Usenet Collector - ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:45
Kwam vandaag Usenet Collector tegen. Een soort Spotnet echter met een eigen database.

Tot nu toe werkt het vrij goed, alleen je mist wel een grote database zoals bij Spotnet.

Ben benieuwd wat andere mensen er van vinden.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:45
Heb Usenet Collector nu een paar dagen in gebruik en tot nu toe is alles vrij positief.

pluspunten:
- spot aanmelden binnen programma
- bedankjes geven
- snel
- moderatie
- links naar nfo's

minpunt:
- kleine database tot nu toe

Zodra dit programma wat meer gebruikers heeft krijgt het mijn voorkeur boven de spot... programma's.

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ach ja, het is het zoveelste 'alternatief' op FTD en het genoemde minpunt is (en blijft, naar ik vermoed) toch wel het grootste zwakke punt. Dan kun je nog beter kijken naar het webbased nzbspots, met dezelfde pluspunten maar een inmiddels redelijke database.

Spotnet (en de afgeleiden hiervan) blijft gewoonweg de grootste (lees: meeste spotters = grootste database) en de meest interessante, men timmert inmiddels hard aan de weg om moderatie te implementeren. Als dit eenmaal goed functioneert, dan voorzie ik nog weinig ruimte voor andere partijen als o.a. Usenet Collector.

[ Voor 3% gewijzigd door KillerBee op 24-08-2011 10:59 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"