Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

windows optie`s

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

• Engeneer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-11 10:39
hoi
sorry dat ik effe onduidelijk was
Dat je programma`s op C komen en bij windows links DOCUMENTEN VIDEO`S ect op de ander hdd komen kan dit. op school kan dit wel met partities. ;)
alvast bedankt ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Engeneer op 22-08-2011 20:45 ]

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:39
Engeneer schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:31:
hoi
weet iemand hoe je je documenten op D kunt krijgen ej je programma`s op C
op school hep ik dat ook maar daar zijn het twee partities op een hdd en dit zijn twee losse hdd`s
alvast bedankt ;)
Leef je uit :
Uitleg over hoe Mijn Documenten te verplaatsen naar andere schijf

Hoop trouwens dat ik je vraag goed begrepen heb, hij is taaltechnisch niet erg duidelijk namelijk :|

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:52

D4NG3R

kiwi

:)

Google is your friend. Excuses dat ik het zeg, maar dit had je letterlijk in 5 seconden kunnen vinden. Program Files staat default al op de C schijf.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Engeneer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-11 10:39
Google is your friend je hebt gelijk bedankt en agonite naatuurlijk ook.
dat kan dit topic dicht.
groetjes engeneer

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Right. Ik doe 'm dicht, maar niet omdat jij dat vraagt, eerder omdat je post rammelt aan alle kanten.

Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!

De reacties in je topic gingen teveel over het taalgebruik en daardoor werd het te onoverzichtelijk. Zoals je ziet zorgt onduidelijk taalgebruik voor veel offtopic reacties, en dat is niet bevorderlijk voor de oplossing van je probleem ;-)

[ Voor 97% gewijzigd door alt-92 op 23-08-2011 09:56 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.