Voor mijn HD tv ben ik op zoek naar een goede decoder om HD tv te kunnen ontvangen via Ziggo. Nu kwam ik terecht bij deze: pricewatch: Humax iHDR-5200c maar ik vroeg me af of de resolutie van 1080i niet tegenvallend is. 1080p is immers de hoogste resolutie, is hier wat voor?
Ziggo heeft deze maand een actie waarbij je een Cisco 8485 HD recorder voor €199,- kan krijgen.
Als je een beetje zoekt op marktplaats kun je deze zo voor minder dan 200 van iemand overnemen.
Heb je een mooie interactieve decoder voor minder geld
Als je een beetje zoekt op marktplaats kun je deze zo voor minder dan 200 van iemand overnemen.
Heb je een mooie interactieve decoder voor minder geld
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
1080i en p hebben dezelfde resolutie, het verschil is iets andersVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:01:
Voor mijn HD tv ben ik op zoek naar een goede decoder om HD tv te kunnen ontvangen via Ziggo. Nu kwam ik terecht bij deze: pricewatch: Humax iHDR-5200c maar ik vroeg me af of de resolutie van 1080i niet tegenvallend is. 1080p is immers de hoogste resolutie, is hier wat voor?
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 22-08-2011 20:04 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Huidige HD uitzendingen op de kabel zijn maximaal 1080i, dus zoeken naar 'n 1080p decoder heeft geen nut...maar ik vroeg me af of de resolutie van 1080i niet tegenvallend is. 1080p is immers de hoogste resolutie, is hier wat voor?
[ Voor 47% gewijzigd door Nielson op 22-08-2011 20:06 ]
wellicht voor de toekomst wel? Nu er steeds meer analoge zenders verdwijnen en er dus relatief meer bandbreedte vrijkomt? Of zeg ik nu iets doms?Nielson schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:05:
[...]
Huidige HD uitzendingen op de kabel zijn maximaal 1080i, dus zoeken naar 'n 1080p decoder heeft geen nut.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren