Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Nu WP7 Mango 7720 HTML5 ondersteunt vraag ik me af welke sites er hiervoor eigenlijk al geoptimaliseerd zijn?
Ik vind op het eerste zicht geen enkele site die hiermee werkt :(

btw: is er geen hack om de mobiele iPhone site van Google ook te laten weergeven op wp7? Ik krijg nu de pda versie.. :/

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 19:04 ]

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-10 09:16
Vaak is het gewoon gaan naar "adres.com/iphone"
Dan krijg je bijna altijd de html5 pagina, heb ik gehoord.

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 11:45
HTML5 wordt sowieso niet veel gebruikt, maar het begint wel te komen. Linkedin heeft nu een html5 mobiele website.

http://touch.linkedin.com

Verwijderd

Youtube heeft ook een html5 versie afaik?

• cPT.cAPSLOCK
^Daarvoor moet je je voor de betatest inschrijven. Dan kan je inderdaad een html 5 player voorgeschoteld krijgen.

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:54

mendel129

Radioactivator

google music werkt ook :+

Bringer of heat, food and silence!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-11 17:23

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:41:
Youtube heeft ook een html5 versie afaik?
Vanaf mobiele devices doet hij dat volgens mij 'default' Nouja...op mobiles wordt toch vaak de Youtube app gestart als je video wilt kijken.

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-11 09:25
Zojuist geprobeerd touch.linkedind.com te bezoeker en touch.facebook.com maar beide laden niet? Ik heb de officiele mango update op mijn Omnia 7?... Iemand anders hier ook last van?.. Youtube doet het wel..

• Relief2009
Kev!n schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:39:
Zojuist geprobeerd touch.linkedind.com te bezoeker en touch.facebook.com maar beide laden niet? Ik heb de officiele mango update op mijn Omnia 7?... Iemand anders hier ook last van?.. Youtube doet het wel..
Facebook werkt hier prima. Linkedin werkt hier ook niet. Blijkbaar ondersteunen ze nog geen IE9 mobile.

Verwijderd

Werkt hier allemaal gewoon. YouTube HTML5, touch.facebook.com en touch.linkedin.com laden gewoon allemaal op m'n Mango Trophy. Met browser instelling op NL en US en met browser op zowel Mobile als Desktop. Als ik iemand een direkte link heeft, wil ik graag proberen de "storing" te simuleren.

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-11 09:25
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:52:
Werkt hier allemaal gewoon. YouTube HTML5, touch.facebook.com en touch.linkedin.com laden gewoon allemaal op m'n Mango Trophy. Met browser instelling op NL en US en met browser op zowel Mobile als Desktop. Als ik iemand een direkte link heeft, wil ik graag proberen de "storing" te simuleren.
Mmm gek bij linkedin stuurt hij me door naar de gewone website. En facebook zie ik het logo en laadicoontje maar daarna is het wit en gebeurt er niks.

Mijn browser settings zijn dutch browswer language

• Relief2009
Ik denk dat linkedin eerst IE9 moet ondersteunen. Ik hoop dat ze dat snel doen.

[ Voor 49% gewijzigd door Relief2009 op 28-09-2011 21:46 ]

• cPT.cAPSLOCK
Bij mij werken de HTML5 site van youtube en touch.facebook.com allebei prima.
Touch.linkedin.com verwijst me door naar de standaard homepagina.

Ik denk dus dat het probleem bij linkedin ligt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:40:
Nu WP7 Mango 7720 HTML5 ondersteunt vraag ik me af welke sites er hiervoor eigenlijk al geoptimaliseerd zijn?
Ik vind op het eerste zicht geen enkele site die hiermee werkt :(
http://101besthtml5sites.com/
Pagina: 1