Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Sorry dit is geen reactie waar je wat aan hebt,
maar ik wou ff melden dat ik ook naar zoiets op zoek ben...
Vraag me eigenlijk af, zou dat niet kunnen met een van die Internet-Share programma's zelf?
maar ik wou ff melden dat ik ook naar zoiets op zoek ben...
Vraag me eigenlijk af, zou dat niet kunnen met een van die Internet-Share programma's zelf?
ik neem aan dat je een netwerkje hebt? dan kan je dus gewoon wingate installeren. daarmee kan je instellen hoeveel bytes een user mag transferen...
Kan je bij Wingate ook instellen wat de maximum snelheid is? :):)
Wat wil je nou precies aan banden leggen, de totale hoeveelheid data of de maximale data transfer snelheid...????
Om de totale hoeveelheid bytes per tijdseenheid naar 1 client te regelen zijn makkelijk veel tooltjes te vinden..
Het wordt moeilijk als iemand in z'n eentje alle bandbreedte wegslurpt...dan wil je het natuurlijk zo regelen dat iedereen op dat moment evenveel bandbreedte tot z'n beschikking heeft...daar heb ik ook nog geen handige (Windows) tooltjes voor gevonden. met Linux gaat dat makkelijker..
Anyone..?
Ook
Om de totale hoeveelheid bytes per tijdseenheid naar 1 client te regelen zijn makkelijk veel tooltjes te vinden..
Het wordt moeilijk als iemand in z'n eentje alle bandbreedte wegslurpt...dan wil je het natuurlijk zo regelen dat iedereen op dat moment evenveel bandbreedte tot z'n beschikking heeft...daar heb ik ook nog geen handige (Windows) tooltjes voor gevonden. met Linux gaat dat makkelijker..
Anyone..?
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Pagina: 1