datalimiet progje

Pagina: 1
Acties:

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Binnenkort gaan we een internetverbinding delen en ik wil mijn downloadgrage buurman beperken tot 60% van de donwloadlimiet van de internetprovider, is hier een programmaatje voor? Ik neem aan dat ze bij alle internetproviders ook dergelijke dingen hebben om de datadoorvoor te meten.

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 14:18

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Sorry dit is geen reactie waar je wat aan hebt,

maar ik wou ff melden dat ik ook naar zoiets op zoek ben...
Vraag me eigenlijk af, zou dat niet kunnen met een van die Internet-Share programma's zelf?

• DARKLORD
  • Laatst online: 04-07 10:24
ik neem aan dat je een netwerkje hebt? dan kan je dus gewoon wingate installeren. daarmee kan je instellen hoeveel bytes een user mag transferen...

• R4NCOR
  • Laatst online: 18-08 14:18

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Kan je bij Wingate ook instellen wat de maximum snelheid is? :):)

Verwijderd

En jouw buurman betaald evenveel...>:)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Wat wil je nou precies aan banden leggen, de totale hoeveelheid data of de maximale data transfer snelheid...????
Om de totale hoeveelheid bytes per tijdseenheid naar 1 client te regelen zijn makkelijk veel tooltjes te vinden..
Het wordt moeilijk als iemand in z'n eentje alle bandbreedte wegslurpt...dan wil je het natuurlijk zo regelen dat iedereen op dat moment evenveel bandbreedte tot z'n beschikking heeft...daar heb ik ook nog geen handige (Windows) tooltjes voor gevonden. met Linux gaat dat makkelijker..

Anyone..?

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1