Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

muis probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

• japie1234
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-03-2024
Sinds een paar weken blijft de muiscursor regelmatig vastzitten op het scherm.Ook windows blijft af en toe hangen tijdens het opstarten.

Zelf gedaan om het probleem te verhelpen: windows opnieuw geinstalleerd,andere usb-muis en een ps2-muis geprobeerd.

Ik hoop dat iemand de oorzaak van dit probleem kent en hoe ik het kan oplossen.

Alvast bedankt.

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-11 20:33
Kan je eerst wat meer informatie geven over het gebruikte systeem?

Welke Windows (XP, vista, 7, ...)?
Heb je alle updates gedaan?

Heb je recent nieuwe hardware aangesloten (nieuwe printer, nieuw scherm, ...)?

Heb je een antivirusprogramma draaien?

Misschien kan je al eens Ccleaner gebruiken (www.ccleaner.com), een standaard opruimactie + controleren van de opstart-programma's doen soms wonderen.

Edit:

"Windows opnieuw geinstalleerd": heb je daarbij de harde schijf ook geformatteerd?

[ Voor 10% gewijzigd door BeArt op 22-08-2011 17:12 ]

Verwijderd

Toen het probleem zich voordeed heb ik eerst een hijack this logje laten nakijken. Maar geen malware. Daarna windows xp opnieuw geinstalleerd(hd geformatteerd). Maar het probleem blijft.

Er zijn geen hardware veranderingen geweest en xp is altijd up to date.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 21:50 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Met meerdere accounts op GoT actief zijn is niet toegestaan, zie ook:
Het algemeen beleid #sancties
Hierover nemen we nog contact met je op.

Daarnaast is dit topic vrijwel zeker op de verkeerde plek geopend (muiscursor op het scherm heeft weinig met een fysiek stuk (Overige) Hardware te maken. Gezien hoe weinig info je geeft, durf ik niet te zeggen waar het wel heen moet, dus rest weinig anders dan je topic te sluiten.

Zie voor wat we van een topicstart verwachten:
Het algemeen beleid #quickstart

Hoogstwaarschijnlijk heb je ofwel een softwareprobleem te pakken die in Windows Clients besproken kan worden, danwel heb je een hardwareprobleem die hangers en vastlopers veroorzaakt. Die kun je hier troubleshooten:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.