In het huis waar ik woon hebben we nu kabel internet, echter is dit abonnement opgezegd en hebben we een abonnement bij telfort afgesloten. Telfort werkt natuurlijk via de telefoonlijn dus dit vergt wat werk om het werkend te krijgen.
Probleem is dat ik geen idee heb of het IS/RA punt wel werkt, laat staan hoe ik het moet aansluiten.
Het betreft hier een studentenhuis op de 1e en 2de verdieping. Hierom verwacht ik dat het IS/RA punt oorspronkelijk niet gepland was op de locatie waar deze zit. Ook heb ik geen informatie over of deze het wel of niet heeft gedaan.
Maar een directer probleem is het goed aansluiten van de IS/RA punt. De handleiding van Telfort is hier niet uitvoerig genoeg voor.
Ik heb
waarvan rechts het ronde ding aan de muur zit. En links het vierkante ding van Telfort heb gekregen om eraan te hangen.
Telfort zegt: knip de grijze draad komende uit het IS/RA punt door en sluit de 2 aders, rood en blauw of oranje en wit aan op de rode en groene draad in het doorlusdoosje (vierkant) Let op de gele en zwarte draad zijn niet bruikbaar.
Zoals te zien is komen er bij ons meer draden uit het IS/RA punt.(rood, blauw, geel, zilver en groen) Ik kan wel de blauwe en de rode draad doorverbinden zoals gezegd maar wil het toch eerst even zeker weten.
Probleem is dat ik geen idee heb of het IS/RA punt wel werkt, laat staan hoe ik het moet aansluiten.
Het betreft hier een studentenhuis op de 1e en 2de verdieping. Hierom verwacht ik dat het IS/RA punt oorspronkelijk niet gepland was op de locatie waar deze zit. Ook heb ik geen informatie over of deze het wel of niet heeft gedaan.
Maar een directer probleem is het goed aansluiten van de IS/RA punt. De handleiding van Telfort is hier niet uitvoerig genoeg voor.
Ik heb
waarvan rechts het ronde ding aan de muur zit. En links het vierkante ding van Telfort heb gekregen om eraan te hangen. Telfort zegt: knip de grijze draad komende uit het IS/RA punt door en sluit de 2 aders, rood en blauw of oranje en wit aan op de rode en groene draad in het doorlusdoosje (vierkant) Let op de gele en zwarte draad zijn niet bruikbaar.
Zoals te zien is komen er bij ons meer draden uit het IS/RA punt.(rood, blauw, geel, zilver en groen) Ik kan wel de blauwe en de rode draad doorverbinden zoals gezegd maar wil het toch eerst even zeker weten.
I can't wait to shoot!