8800gt en een 400 w voeding ok?

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

• bitrot
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-10-2025
hey hey,

ik wou efkes vragen of mijn systeempke wel goed is afgestemd. ik heb een 8800gt van sparkle en een fsp 400 watt voeding. dat is het minimum zegt nvidia voor de 8800gt.

maar kheb wel twee 12 volt rails. een van 20 en een andere van 16. betekent dit dan dat ik dit systeempke gewoon kan gebruiken? niet dat ik me videokaart langzaammaarzeker kapoetowitch maak namelijk.

alvorens bedankt.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:42

Barrycade

Through the...

Zou eerst eens kijken naar je toetsenbord, er lijken een aantal toetsen defect.

Je geeft geen informatie over de rest van het systeem, dus daar is geen zinnig antwoord op te geven.

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-02 00:27

Big Womly

Live forever, or die trying

1) Misschien kan je je vraag hier even opnieuw stellen: [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 28, dan zal je sneller geholpen worden.

2) Meer info over de aanwezige hardware is essentieel om op je vraag te kunnen antwoorden.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• bitrot
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-10-2025
@littlejoannes

ah,

dus zoals gezegd: een fsp 400 watt voedt dit systeem:

intel pentium D 2x 3ghz
3 gb ddr 2
nvidia geforce 8800gt 512 mb
1 harde schijf met 160 gb. (een TB gedeeld op de router)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:29

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zoals al aangegeven:
[BBG aanschaf] Voedingen - Deel 28

Staat barstensvol info over wat voor eisen je zou kunnen hebben aan een voeding, en is de plek om een vraag te stellen als je er nietu uitkomt.

Wel stellen we een stuk meer info en inzet op prijs - en nauwkeurigheid (MB ipv mb etc)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.