Beste forumleden,
Mijn vaste pc is een goede 4 jaar oud, en ik zou graag mijn pc wat vernieuwen zodat deze nog eens 4 jaar kan meegaan. Ik beschik over een bedrag van €900, maar zou daar liever onder blijven.
Ik gebruik mijn pc vooral om te gamen en om te programmeren.
Op deze pagina kan je zien wat er momenteel in mijn pc zit. Zoals je kan zien zijn er heel wat dingen die nog kunnen blijven, zoals de randapparatuur en de voeding.
Ik vroeg me af of het nodig is om een nieuwe grafische kaart te kopen en indien ja, welke momenteel een goede is (er zijn er zo danig veel.).
Ik heb reeds een lijstje samengesteld zonder grafische kaart, maar zou graag een second opinion willen voor ik ga kopen.
Alvast bedankt,
Jerodev
Mijn vaste pc is een goede 4 jaar oud, en ik zou graag mijn pc wat vernieuwen zodat deze nog eens 4 jaar kan meegaan. Ik beschik over een bedrag van €900, maar zou daar liever onder blijven.
Ik gebruik mijn pc vooral om te gamen en om te programmeren.
Op deze pagina kan je zien wat er momenteel in mijn pc zit. Zoals je kan zien zijn er heel wat dingen die nog kunnen blijven, zoals de randapparatuur en de voeding.
Ik vroeg me af of het nodig is om een nieuwe grafische kaart te kopen en indien ja, welke momenteel een goede is (er zijn er zo danig veel.).
Ik heb reeds een lijstje samengesteld zonder grafische kaart, maar zou graag een second opinion willen voor ik ga kopen.
Aantal | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|
1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 81,50 | € 81,50 |
1 | Geil Black Dragon 8GB DDR3-1600 CL9 kit | € 51,90 | € 51,90 |
1 | Gigabyte GA-Z68X-UD3H | € 137,52 | € 137,52 |
1 | Intel Core i5 2500K | € 178,00 | € 178,00 |
1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 32,99 | € 32,99 |
1 | Western Digital Caviar Black 1.5TB (SATA3) | € 90,99 | € 90,99 |
6 producten | Totaal | € 572,90 |
Alvast bedankt,
Jerodev