Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort ook een mediaspeler kopen en deze gebruiken voor het kijken van hoofdzakelijk dvd's en blurays.
Maar ik wil graag een mediaspeler die een snel menu/besturingssysteem heeft, zodat je niet zo lang hoeft te wachten bij bijvoorbeeld het bladeren door je films en de menu's;
EN
Ik ook graag de menu's van de films (Dvd's en bluray's) zien.

Maar mijn vraag is, hoe kan ik zien of een mediaspeler dit kan ?
Waar moet je dan op letten ?

Bedankt voor de reacties.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Dat kun je zien door in de mooie pricewatch te kijken van tweakers.net. Daar kun je mediaspelers selecteren op populariteit, prijs etc. Kies een aantal uit die je qua eigenschappen goed vindt, en google vervolgens op "naam speler review". Dan staan er vast screenshots van het menu bij.
Succes.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

Filmpjes op Youtube van de mediaspeler zoeken, dan zie je de interface. En kom op, bedenk de volgende keer een fatsoenlijke topictitel want dit slaat nergens op.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 22:30
Menu's van dvd's zul je pas kunnen zien op het moment dat het afspelen hiervan wordt gestart, niet al in het menu om te selecteren. Mogelijk kun je wel iets doen dmv het maken van screenshots en deze vervolgens als folder image te gebruiken, maar dat wordt ws handmatig werk.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je hebt al een topic over het aankopen van een mediaspeler. Dit topic is daarom ook overbodig.

Dit topic is gesloten.