Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Computer valt na 10 sec uit om vervolgens weer op te starten

Pagina: 1
Acties:

• Marnix72
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 12:05
Ik krijg geen beeld, en als ik mijn systeem aanzet, valt hij na plusmin 10 sec weer uit.
Alles lijkt het te doen, maar hij start na 10 sec gwn weer opnieuw op. Lijkt sowieso niet aan cooling te liggen. Ik ben 6 weken weg geweest, dus hij heeft lange tijd stilgestaan. Nu net ff wat stof weggehaald (niet onvoorzichtig). Iemand een idee?

edit: dit zou verkeerd geplaatst kunnen zijn, maar kon het zo gauw niet vinden, aangezien het over het hele systeem gaat.

[ Voor 14% gewijzigd door Marnix72 op 22-08-2011 15:16 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 13:53

job

Ik gok een probleem met de voeding, maar de enige manier om het probleem vast te stellen is onderdelen wisselen.

[ Voor 4% gewijzigd door job op 22-08-2011 15:16 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, lezen, en testen aan de hand hiervan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Marnix72
ja, dat snap ik. Maar of dat het is.... m620 van coolermaster

• Marnix72
Raar maar waar, na wat gekloot, doet hij het weer.
Geen enkel idee waardoor het komt...., ik heb een aantal keer op reset gedrukt en de comp via het mb aangezet. ook heb ik een videokaart eruit gehaald (vd 2). Nou, leukleuk, er kan een slot op :P