Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Inventarisatie op shares van rechten/groepen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen mede tweakers,

Ik heb zelf nog niet echt een goed progje gevonden om mij hiermee te helpen dus vraag ik het mijn mede tweakers!,

Ik wil een inventarisatie maken van de shares en welke rechten bepaalde groepen hebben op deze shares.

Kan iemand me adviseren met beste manier en of hier een tooltje voor is??

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-11 09:57
Hoi,
Ik weet niet of je nieuw bent, maar je moet weten dat zo'n topic hier op veel weerstand gaat stuiten.
Gezien je vraag neem ik aan dat je of nog niets onderzocht hebt of iets minder verstand van computers hebt.

Ik heb een linkje voor je dat je op weg kan helpen de info te vinden die je zoekt. Echter moet je dan wel powershell commando's kunnen uitvoeren.

http://www.peetersonline....g-shares-with-powershell/
http://www.peetersonline....ssions-for-remote-shares/

Met Powershell kan je dit het snelst doen.

[ Voor 7% gewijzigd door JiBo op 22-08-2011 10:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb zelf niks kunnen vinden wat overzichtelijk is dus hoopte ik hier een pro tegen te komen die toevallig hier wel iets voor weet bedankt voor je tip!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:58:
Nou ik heb zelf niks kunnen vinden wat overzichtelijk is
Ben je uberhaupt wel wat tegengekomen dan? :)
Zelfs de ingebakken tools of dingen als Sysinternal's tools kunnen je al helpen.
dus hoopte ik hier een pro tegen te komen die toevallig hier wel iets voor weet
Ligt er maar helemaal aan hoe jij of je werkgever z'n rechten heeft ingedeeld, en wat jij bedoelt met overzichtelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 22-08-2011 12:25 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device