Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55960

Topicstarter
Matched: gestolen, android
Hoi allen,

Een tijdje terug is mijn Galaxy S gestolen uit mijn huis wat natuurlijk erg vervelend is.
Nu heb ik geen anti diefstal applicaties op geinstalleerd.

Ik zie alleen nu wel op de android market dat hij online is (groene droid icoon).
Hebben jullie enig idee of ik de gebruiker van het toestel kan duidelijk dat hij gestolen is en dat hij het naar mij terug kan brengen?

Ik kan natuurlijk het apparaat spammen met antidiefstal software maar dan weet hij natuurlijk niet waar hij hem naartoe kan sturen.

Iemand een idee wat ik kan doen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Matched: gestolen, android
Anoniem: 55960 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:58:
Hoi allen,

Een tijdje terug is mijn Galaxy S gestolen uit mijn huis wat natuurlijk erg vervelend is.
Nu heb ik geen anti diefstal applicaties op geinstalleerd.

Ik zie alleen nu wel op de android market dat hij online is (groene droid icoon).
Hebben jullie enig idee of ik de gebruiker van het toestel kan duidelijk dat hij gestolen is en dat hij het naar mij terug kan brengen?

Ik kan natuurlijk het apparaat spammen met antidiefstal software maar dan weet hij natuurlijk niet waar hij hem naartoe kan sturen.

Iemand een idee wat ik kan doen? Alvast bedankt!
Je eigen nummer een SMS sturen ? :) Als hij de sim kaart verwisseld heeft kan hij de market niet in, tenzij hij ook je Gmail wachtwoord wist!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Geen matches
SMSje met een vraag of degene die de telefoon heeft gevonden deze (tegen een vindersloon?) kan terugbrengen. Mocht je binnen X uur/dagen niets horen; blokkeer je je abbo en doe aangifte. (zoek je imei nummer op voor aangifte)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:10

Rmg

Geen matches
Als het al een tijdje geleden is waarom heb je dan je SIM/Abbo niet geblokkeerd? Ook prepaid abbo's kan je laten blokkeren als je kan aantonen dat jij hem gekocht hebt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:39
Geen matches
Ik geloof dat er een antitheft app is op de markt, die je kan installeren en activeren met een SMS'je. Je kan dan een locatietrack doen.

Ik weet niet meer hoe het heet, alleen wel dat het freeware is.

[ Voor 19% gewijzigd door X_lawl_X op 22-08-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harthead
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-02 01:24
Matched: android
Als je naar de android market via je pc gaat, dan kan je via remote een app installeren. Ook een antidiefstal app, moet je wle zorgen dat deze verder geen nadere instellingen nodig heeft.

kijk bijv naar https://market.android.com/details?id=com.lookout.labs.planb

Things should be as simple as possible, but not simpler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Geen matches
Ik zou dat Plan B eens proberen wat harthead ook aangeeft, de meeste van die programma's moet je instellen en dat kan je op moment niet. Met Plan B hoeft dat verder niet :) dus het kan nooit kwaad om te proberen! Ben benieuwd of je kan uitvinden waar je telefoon is op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:09
Geen matches
WeAreLegion schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:16:
Ik zou dat Plan B eens proberen wat harthead ook aangeeft, de meeste van die programma's moet je instellen en dat kan je op moment niet dat Plan B verder niet :) dus het kan nooit kwaad om te proberen! Ben benieuwd of je kan uitvinden waar je telefoon is op het moment.
Wat een prachtzin O+

Domme vraag misschien, maar heb je je telefoon al gebeld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Er zat geen sim kaart in tijdelijk, was wat aan het spelen en had tijdelijk mijn simkaart in mijn andere toestel.

Heb Plan B alsnog als test ernaar toe gepushed.

Blijkbaar betekent een groene droid voor je device niet zo zeer dat hij aan staat

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 55960 op 22-08-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Geen matches
Heb je je Gmail account ingesteld in de E-mail app? Volgens mij gebeurd dit automatisch als je een account instelt voor de market, maar dat weet ik niet meer zeker. Als dit zo is zou je nog een mail kunnen sturen naar dat account, en hopen dat diegene die de telefoon heeft het leest en de telefoon terug komt brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
revertive schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:38:
Heb je je Gmail account ingesteld in de E-mail app? Volgens mij gebeurd dit automatisch als je een account instelt voor de market, maar dat weet ik niet meer zeker. Als dit zo is zou je nog een mail kunnen sturen naar dat account, en hopen dat diegene die de telefoon heeft het leest en de telefoon terug komt brengen.
Thanks, ook maar even gedaan, je weet het nooit.
Pagina: 1