Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Artilux
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:33
Beste Tweakers,

Om frustratie tegen te gaan, alvast excuses als ik dit verkeerd post, maar ik neem aan dat hier de meeste gebruikers van HTC's zitten.

Inleiding:
Ik heb al een 1.5 jaar een Samsung, hier ben ik niet tevreden over, sinds deze wat vervelende kuurtjes heeft.
Ik heb gekeken voor wat telefoontjes met een qwerty toetsenbord, en mijn oog viel al snel op deze variant van HTC.

Vraag:

De vraag luid dan ook, kan ik op mijn bestaand abonnement, mijn HTC Desire Z ( nog niet aangeschaft) gebruiken. En kan dit ook met het "onbeperkt internet" wat GPRS is, en dus niet 3G.

Eigen Research
Ik heb wat op het internet rond gestruint, maar kon weinig vinden over dit onderwerp.
Eigenlijk alleen problemen met mensen die het allemaal al hadden.
Ook kon ik zo snel niks vinden op Tweakers. Vandaar mijn postje.

Info

Ik heb momenteel een Samsung Star Qwerty. ( vage Code)
Dit heb ik via Rabo Mobiel ( spijtig) en mijn abbo loopt volgend jaar januari af.
Rabo mobiel geeft voor 10eu per maand een:
Onbeperkt GPRS/UMTS (tot 128 kbps) € 10 p/mnd Fair Use Policy

Ze hebben ook UMTS verbindingen maar deze zijn vrij duur voor maar 250 mb Bv.

Graag jullie kennis of dit werkt, en of ik er verstandig aan doe om het onbeperkt te nemen, of toch het UMTS aangezien dat "sneller" zou zijn.

Mvg,

Rik

Antfarmer

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ja, dit gaat gewoon werken. Maar ik denk dat het niet erg fijn werkt als je maar zulk sloom internet hebt op zo'n mooie, snelle mobiel. Voor alleen mail ophalen en whatsappen volstaat het wel.

• Artilux
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:33
wimjongil schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:34:
Ja, dit gaat gewoon werken. Maar ik denk dat het niet erg fijn werkt als je maar zulk sloom internet hebt op zo'n mooie, snelle mobiel. Voor alleen mail ophalen en whatsappen volstaat het wel.
Zit er normaal dan UMTS onbeperkt bij zo'n abbo of 1GB of?

Antfarmer

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:29

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ondanks dat je in de topicstart meld dat je zelf onderzoek hebt gedaan leek het mij erg voor de hand liggend om je provider te bellen met deze vraag. Op internet kun je uiteraard ook vinden dat je met normaal abonnement met internet ook kunt werken, het gaat alleen wat trager. Vind je de snelheid onvoldoende, dan neem je een sneller abonnement, ben je tevreden, dan laat je het zo. Er is niemand die jou kan vertellen of jij het snel genoeg vind. Aangezien je vraag nu is beantwoord gaat hier een slot op. Voor vragen over abonnementen kun je je provider bellen, kom je er niet uit, post dan een topic in het juiste forumgedeelte.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.