Beste Tweakers,
Om frustratie tegen te gaan, alvast excuses als ik dit verkeerd post, maar ik neem aan dat hier de meeste gebruikers van HTC's zitten.
Inleiding:
Ik heb al een 1.5 jaar een Samsung, hier ben ik niet tevreden over, sinds deze wat vervelende kuurtjes heeft.
Ik heb gekeken voor wat telefoontjes met een qwerty toetsenbord, en mijn oog viel al snel op deze variant van HTC.
Vraag:
De vraag luid dan ook, kan ik op mijn bestaand abonnement, mijn HTC Desire Z ( nog niet aangeschaft) gebruiken. En kan dit ook met het "onbeperkt internet" wat GPRS is, en dus niet 3G.
Eigen Research
Ik heb wat op het internet rond gestruint, maar kon weinig vinden over dit onderwerp.
Eigenlijk alleen problemen met mensen die het allemaal al hadden.
Ook kon ik zo snel niks vinden op Tweakers. Vandaar mijn postje.
Info
Ik heb momenteel een Samsung Star Qwerty. ( vage Code)
Dit heb ik via Rabo Mobiel ( spijtig) en mijn abbo loopt volgend jaar januari af.
Rabo mobiel geeft voor 10eu per maand een:
Onbeperkt GPRS/UMTS (tot 128 kbps) € 10 p/mnd Fair Use Policy
Ze hebben ook UMTS verbindingen maar deze zijn vrij duur voor maar 250 mb Bv.
Graag jullie kennis of dit werkt, en of ik er verstandig aan doe om het onbeperkt te nemen, of toch het UMTS aangezien dat "sneller" zou zijn.
Mvg,
Rik
Om frustratie tegen te gaan, alvast excuses als ik dit verkeerd post, maar ik neem aan dat hier de meeste gebruikers van HTC's zitten.
Inleiding:
Ik heb al een 1.5 jaar een Samsung, hier ben ik niet tevreden over, sinds deze wat vervelende kuurtjes heeft.
Ik heb gekeken voor wat telefoontjes met een qwerty toetsenbord, en mijn oog viel al snel op deze variant van HTC.
Vraag:
De vraag luid dan ook, kan ik op mijn bestaand abonnement, mijn HTC Desire Z ( nog niet aangeschaft) gebruiken. En kan dit ook met het "onbeperkt internet" wat GPRS is, en dus niet 3G.
Eigen Research
Ik heb wat op het internet rond gestruint, maar kon weinig vinden over dit onderwerp.
Eigenlijk alleen problemen met mensen die het allemaal al hadden.
Ook kon ik zo snel niks vinden op Tweakers. Vandaar mijn postje.
Info
Ik heb momenteel een Samsung Star Qwerty. ( vage Code)
Dit heb ik via Rabo Mobiel ( spijtig) en mijn abbo loopt volgend jaar januari af.
Rabo mobiel geeft voor 10eu per maand een:
Onbeperkt GPRS/UMTS (tot 128 kbps) € 10 p/mnd Fair Use Policy
Ze hebben ook UMTS verbindingen maar deze zijn vrij duur voor maar 250 mb Bv.
Graag jullie kennis of dit werkt, en of ik er verstandig aan doe om het onbeperkt te nemen, of toch het UMTS aangezien dat "sneller" zou zijn.
Mvg,
Rik
Antfarmer