Toon posts:

waarom nog nieuwsberichtjes posten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mmm, ik weet dat de heren posters het druk hebben. Er staan gemiddeld veel minder postings per dag bij tweakers.net, komt dit door een tekort van posters of tekort aan tijd van de huidige posters. Is er gewoon minder nieuws? Worden er strengere regels gehanteerd? Moet de aangeleverde post beter omschreven, getest op url etc. inhoudelijk meer of whatever worden door degene die iets post?
Wat mag je wel of niet posten?
Moet ik nog uberhaupt nieuws posten?
nog 1 ding, veel nieuws is steeds vaker OUD, allang eerder gezien in tweakers.net of een andere verwante site.
verder alleen maar de loftrompet voor het tweakers team :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik denk dat het probleem inderdaad is dat van posts tegenwoordig meer kwaliteit wordt verwacht. Kijk maar eens naar posts rond de 10000, deze bestaan vaak uit één of twee regels tekst van de poster. Tegenwoordig is dat vrijwel altijd een hele alinea, soms nog meer. De drempel om te gaan posten is daarom een stuk hoger en over sommige dingen is domweg niet genoeg te schrijven.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 13:24 schreef WouterTinus het volgende:
Ik denk dat het probleem inderdaad is dat van posts tegenwoordig meer kwaliteit wordt verwacht. Kijk maar eens naar posts rond de 10000, deze bestaan vaak uit één of twee regels tekst van de poster. Tegenwoordig is dat vrijwel altijd een hele alinea, soms nog meer. De drempel om te gaan posten is daarom een stuk hoger en over sommige dingen is domweg niet genoeg te schrijven.
En behalve dat, is het merendeel al eens geweest.
Als je dan met zo'n topic komt begint iedereen gelijk te zeiken (sorry voor het taalgebruik) dat je een search moet gebruiken e.d.

Men is vooral onvriendelijker geworden

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 13:28 schreef a_f_k_a_w_g het volgende:

[..]

Als je dan met zo'n topic komt begint iedereen gelijk te zeiken (sorry voor het taalgebruik) dat je een search moet gebruiken e.d.

volgens mij begrijp jij ff niet waar het over gaat. Nieuwpostings op tweakers.net != Postings op GoT

Verwijderd

oh :?........oeps :Z

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op dinsdag 20 maart 2001 13:28 schreef a_f_k_a_w_g het volgende:

[..]

Onzin. Er komen steeds meer newbies, domme mensen, luie mensen, irritante mensen, etc...

Maar daar ging het idd niet om.. :)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Topicstarter
onderwerp niet interessant gnoeg???
verkeerde forum?
jammer khad op een leuke discussie gehoopt
Pagina: 1